Otékání nohou mimo těhotenství. Antikoncepce?

451
15.7.14 16:18

Otékání nohou mimo těhotenství. Antikoncepce?

Ahoj holky, nemá tu někdo zkušenosti s otékáním nohou? Mám potřetí píchlou Depoproveru a začalo mně to zlobit. Samozřejmě to tím být nemusí. Jen mně to napadlo. Je to nepříjemný. Pokud by některá měla podobnou potíž, budu ráda za info :nevim:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

11341
15.7.14 16:21

Může to být antinou nebo máš ucpanou lymfu a ta když zlobí, tak máš nohy jak mamut. Existují čaje a tabletky na odvodnění. Mě byl doporučen kopřivový čaj, ale existuje spešl na to i v lékárně.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
451
15.7.14 16:23

@mejdylko a jak se dá poznat ta lymfa? Mně to natýká až postupem dne. Do rána to splaskne a jak začnu pochodovat, tak to začne :think:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
11341
15.7.14 16:25

@Rashina no první příznak ucpaných lymfatických žláz jsou právě otoky nohou… ale jako laik to nepoznáš. To musíš k dr. Můžeš zkusit ty čaje, zeptat se v lékárně co na to, ale jestli to je opravdu lymfou nebo antinou, ti řekne jedině doktor.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
11341
15.7.14 16:27

Hlavně hodně pít, hýbat se, omezit slané věci… problémy s lymfou maj lidi co maj sedavé zaměstnání atd. Ale to vše si můžeš vygooglit :)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
451
15.7.14 16:29

@mejdylko Já jsem právě u doktora byla, protože mně ty nohy i pobolívaly. Chvilkově. Doktor mně poslal na ultrazvuk, jestli to není trombóza. Tam se to ale naštěstí nepotvrdilo. No a tak to doktor odmávnul rukou a ukončil veškeré pátrání, že se to stává :lol:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
7586
15.7.14 16:30

Může být mnoho příčin, a to od zánětu žil, přes onemocnění lymfatických cév až k onemocnění jater, ledvin nebo srdce.
Velkou zátěž pro nohy je také obezita nebo špatně zvolené boty.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
11341
15.7.14 16:42

@Rashina tak zkus ty čajíky a zeptat se v lékárně, ať ti prdnou něco na odvodnění. Kup si i magnésko, to tak dlabu (jsem tlustá a mám problém s ledvinou) a taky otýkám. Né nějak moc, ale hodně ruce zas… kupuji si vitamíny a piju i urologickej čaj, abych chodila hodně čůrat.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
451
15.7.14 16:51

A může se takhle vlastně projevit i zavodnění? On co si vzpomínám gynekolog říkal, že po tý Proveře se hodně zadržuje voda. Já už si jí teda píchnout nenechám, protože mi nevyhovuje, ale musím s tím ještě vydržet měsíc, než přestane účinkovat.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4924
15.7.14 16:59

@Rashina
Pokud by došlo k určité retenci vody, tak otoky by byly to poslední, co by mi leželo na srdci. Hyperhydratace ohrožuje člověka na životě, a to tak, že se přetíží srdce. Prvotním projevem by byl plicní edém. Zvýšeným centrálním žilním tlakem by se manifestovaly i otoky.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
11341
15.7.14 17:04

@Rashina tohle jsem našla na netu: ZAVODNĚNÍ ORGANISMU
Kdo otéká a nehubne, pravděpodobně zadržuje vodu v těle. Pokud se cítíte oteklí a otoky i vidíte na rukou, chodidlech i v obličeji, pak vaše tělo zadržuje vodu. Cítíte se brzy unavení či se vám nedaří zhubnout.

Takže to kldině může být od tý antiny. :-/ ale každopádně bych si na to něco koupila. Jeden bylinkový čaj denně nikoho nezabil ;) a asi zašla za gyndařem, když s tim obvoďák nechce nic dělat.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
314
15.7.14 17:24

Mám podobný problém, nohy mi zacaly otekat asi pred 5 lety, ale jen kdyz dlouho sedim. Kdyz beham cely den, tak nic.
Jsem hubena a zdrava, takze netusim, kde je problem…
Antinu jsem vysadila pred pul rokem, tak uvidime.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
448
24.3.17 10:14

@MateaFitz prosím zlepsily se u vas otoky?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama