Otok tváře z rýmy

Anonymní
25.12.19 02:23

Otok tváře z rýmy

Ahoj, právě mě vzbudila bolest levé tváře - myslela jsem, že od zubu, ale pak mi došlo, že to má souvislost s rýmou, kterou už tak 10 dnů mám, jinak bez příznaků (ze začátku trochu vykašlávání). Zjistila jsem, že mám nateklou levou tvář u oka a ucpanou levou nosní dírku. Pravou dýchám v pohodě, horečka není. Google moc neporadil, ale přiznám se, že jsem trochu vyděšená - fakt tyhle stavy neznám. Myslíte, že je to na návštěvu lékaře - zástupu v pátek, popř pohotovosti? Popř nějaké tipy, co dělat do té doby? Anonym - trochu si přijdu jak hypochondr a nemusí o tom vědět nikdo z mých známých, co znají můj nick.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1066
25.12.19 02:31

Když to bolí, tak asi jo. Ta desetidenní rýma se mi ale tedy taky nezdá (pokud tím není myšleno takové to podzimně-zimní posmrkávání), to už musíš mít chycený i dutiny a asi to bude chtít antibiotika. Ale nejsem lékař. Řídila bych se mírou bolestivosti. :nevim:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
25.12.19 02:52

Jo, on je to asi vazne zanet dutin. No nic, v patek zavolam na ten zastup, jestli mam dojit - muj lekar to tak ma nastaveno. Ach jo..nesnasim rymecky.

• Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
25.12.19 08:10

Tak mi manžel řekl, že když s tím půjdu na pohotovost, budou mě mít za blázna.. fakt váhám.. :think:

• Citovat
  • Nahlásit
832
25.12.19 08:20

Nebudou, běž na nejbližší ORL pohotovost. Byla jsem nedávno a že se nás tam sešlo. Tohle vypadá na zánět dutin a do pátku se zblázníš bolestí. Navíc pokud to nateklo, bude tam asi velký zánět, měla bych strach kvůli očím.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
27738
25.12.19 08:24
@listento píše:
Když to bolí, tak asi jo. Ta desetidenní rýma se mi ale tedy taky nezdá (pokud tím není myšleno takové to podzimně-zimní posmrkávání), to už musíš mít chycený i dutiny a asi to bude chtít antibiotika. Ale nejsem lékař. Řídila bych se mírou bolestivosti. :nevim: