Ovulace po užití Postinoru

Anonymní
3.11.20 14:09

Ovulace po uziti postinoru

Muze uziti postinoru nejak rozchodit ovulaci a plodne dny? Menstuaci jsem mela 4 dny opozdenou, mam teda automaticky o 4 dny opozdenou ovulaci? A nebo muzu mit po praskach ovulaci uplne jindy.

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
18968
3.11.20 14:12

Možné jé vše. každé tělo je jiné.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3162
3.11.20 14:14

Že to bude posunutý stejně je sice tady asi pravděpodobnější varianta, ale co tu někdy čtu, tak ten cyklus bývá často úplně rozházený a srovná se až časem.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
13163
3.11.20 22:18

Mně postinor neudělal vůbec nic s cyklem.
A po práškách pořád máš na mysli ten postinor?
Každé tělo je jiné a holt uvidíš, co s tebou provede.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat