Reklama

Ovulační test - byl už pozitivní před testovaním

Fotoalbum tématu (3) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anuska4051
Povídálka 15 příspěvků 27.08.18 17:27
Ovulační test - byl už pozitivní před testovaním..?

Ahoj holky s testovaním jsem pořád začátečník. Tento měsíc jsem začala ke všemu asi pozdě. Čárka 14 DC je dost viditelná, ale ne pozitivní a pak už jen slábla. Je teda pravděpodobné, že pozitivní byla 12-13 DC? Nebo je možný mít takhle silnou, ikdyž předtím ovu neproběhla? Děkuji. :nevim:

Přečtěte si článek: Ovulační testy – jak je správně použít?

Reklama

Reakce:

Anuska4051
Povídálka 15 příspěvků 27.08.18 17:33

Jeste zblizka ????

Anuska4051
Povídálka 15 příspěvků 27.08.18 17:38

Naposledy :D tady je to videt nejlepe :oops: i jak slábne.

geileenka
Extra třída :D 11244 příspěvků 27.08.18 18:20

Dle mého byl pozitivní 13dc, tedy den před testováním. Začínat 14dc je dost pozdě. Jak dlouhé máš cykly? Doporučuje se testovat od 10dc.

lachtanice86
Kelišová 6056 příspěvků 27.08.18 18:39

@Anuska4051 jak dlouhé máš cykly? Navíc v příbalovem letaku je napsáno od kdy zhruba testovat podle délky cyklu

Anuska4051
Povídálka 15 příspěvků 27.08.18 22:41

@geileenka vetsinou 30 dni, nekdy 28…ale ted prvni mesic nekojim. Minuly mesic jeste pri kojeni jsem mela ovu az po 20tém v mesici, takze jsem teď testovala dyl :think: . Tak uvidime :nevim: .

Anuska4051
Povídálka 15 příspěvků 27.08.18 22:43

@lachtanice86 jj vím, ale pri kojení jsem měla ovu po 20tém v měsíci a ukončením se to asi změnilo :nevim:

Reklama

Váš příspěvek
Reklama

Reklama

Poslední články

České porodnice nedodržují standardy pro podporu kojení, ukázal průzkum

Jak před pár dny informoval portál iDNES.cz, porodnice by podle UNICEF a... číst dále >

Rakovina prsu může postihnout každou ženu. Včasné odhalení je klíčové

Říjen je celosvětově označován jako měsíc boje proti rakovině prsu. Cílem... číst dále >

Články z Expres.cz