Padání vlasů po vysazení HA

1810
29.7.19 08:21

Padání vlasů po vysazení HA

Ahoj holky, jdu si pro radu. V dubnu jsem vysadila po 8 letech HA. Hned v prvnim cyklu jsem otehotnela, ale bohuzel jsem v 8tt potratila. Hned v dalsim cyklu se zacaly projevovat vedlejsi ucinky vysazeni HA - akne na zadech a padani vlasu, zezacatku to nebylo tak strasny, takze jsem to neresila a cekala, ze to casem prejde, az se telo srovna. Jenze z toho padani vlasu uz jsem zoufalá, je to cim dal horsi, z hlavy je taham po hrstech, ze uz si toho vsimlo i okoli. Vim, ze je v lekarne milion pripravku na vlasy, ale rada bych znala vasi osobni zkusennost. Zabralo vam neco? Vitaminy, sampony, vodičky? Diky za kazdou radu, protoze s takovou budu brzo bez vlasu..

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
83
29.7.19 08:49

Taky jsem se toho po vysazení bála, takže jsem začala používat už před vysazením na doporučení kadeřnice vlasovou kosmetiku Nioxin. Mají různý řady podle typu vlasů, zda je máš barvený apod. koukni na net. Je vždy sada šampon, kondicionér a bezoplachová péče. Dala jsem hodně na kadeřnici i na recenze. Jsem moc spokojená. Nevím, jestli to bylo tím, ale vlasy mi vůbec nepadaly a nepadají. Pak jsem teda po vysazení za 3 měsíce otěhotněla a vlasy super, používám stále a budu i poté, protože spíš se děsím padání vlasů po porodu.. No víš co, jako na všechny šampony, vitamíny je to vše reklama a většinou někomu nepomůže nic a zbytečně cpe někam prachy, ale tak proč to nepodpořit :) Ale ono se ti to po čase srovná, jakmile se ti vyrovná hladina hormonů po vysazení, nezoufej :) Případně se poradit s dermatologem.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8927
29.7.19 09:34

@Ernais Tak to je přesně ten důvod, proč jsem zaujatá proti HA. Taky mi po vysazení začaly padat a už nikdy se to nezlepšilo. Když čtu/ vidím mladou holku, která má nádherné vlasy a začne brát HA, hned si říkám, aby jednou nelitovala jako já. Vím, že to nemá každá, ale to nikdo neví dopředu. Taky jsem měla hřívu a dnes je to katastrofa. Párkrát jsem se kvůli vlasům k HA vrátila, ale byla to jen cesta do pekla. Zkusila jsem kde co, běhala po doktorech…nic mi nepomohlo. Za mě je HA pěkný svinstvo.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1810
29.7.19 09:48

@Paoloska No ja si rikam, ze jsem to s tim padanim vlasu odnesla jeste dobre, kdyz vidim ty diskuze, ze holkam nenaskocil cyklus a treba rok nemohou otehotnet. S tim ocividne problem nemam. Nezbyva doufat, ze se to brzo srovna. Ja uz mam k antikoncepci taky podstatne rezervovanejsi pristup nez driv a nejsem si jista jestli ji jeste nekdy budu chtit uzivat. Ale na druhou stranu, bez ni bych byla mozna uz davno tehotna s nekym, kdo za to vubec nestal

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8927
29.7.19 10:25

@Ernais S otěhotněním po vysazení jsem také neměla nejmenší problém. Držím pěsti, ať se ti padání vlasů zastaví. Já už jsem to vzdala.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
29.7.19 11:07

Ahoj, ja vysadila před cca 3 mesíci… Na padání vlasů mi pomohl B-komplex forte… Koupíš v lékarně. A také jsem začala brát Gynex, ten pomohl jak na vlasy tak na cyklus. Šampóny a vodičky jsou dle mého názoru k ničemu. Musíš začít uvnitř… Jo a na beďary kdekoliv funguje antibakteriální mýdlo - používám Protex.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama