Parní sušička pro manželku má někdo zkušenosti s párou?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Conelius
Nováček 5 příspěvků 09.12.18 11:12
Parní sušička pro manželku má někdo zkušenosti s párou?

Ahoj ženský prosím o radu manželce chci koupit sušičku k vánocům a celé 3 dny to studuji. A dospěl jsem k názoru že bude nejlepší s párou, ale zajímají mě zkušenosti zda se vyplatí mít sušičku co to na konci sušení projede párou prádlo(protože nevím proč je na trhu jen pár modelů co umí i páru většina ji neumí). Jinak jako jedny s nejprodávanějších u nás je AEG, ale nevím proč účinnost kondenzace mají všechny jen B naproti Beko, Whirlpool, Gorenje, LG, Elektorlux má účinnost A. Beko je naprodávanější, ale neumí páru. Nejlépe mi vyšla sušička podle parametrů Gorenje DA83ILS/I a cena je dobrá 15500 kč za parní A+++. Napíše mi někdo kdo má zkušenosti párou díky.

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
čarodějka1311
Kecalka 492 příspěvků 09.12.18 11:19

Sušička jako dárek ženě k Vánocům? Vážně? Hlavně tam nepiš, že je to pro ni, dej to jako pro celou rodinu a ženě kup nějaký normální dárek. Fakt. Ať nejsi zklamaný reakcí, že dáváš takový dárek a ona je ještě naštvaná. A nech ji vybrat si, určitě bude vědět, co využije.

Conelius
Nováček 5 příspěvků 09.12.18 11:21

Ne vybírám já ona ji nechce, ale pořád nadává jak nemá čas žehlit takže ji to kupím mělo by jí to ušetřit čas

Bábrdl
Generální žvanilka 22068 příspěvků 09.12.18 11:23

@Conelius Zkušenosti s párou mám, mělo by se to pak míň mačkat, ale rozdíl nevidím. Takže podle toho bych se nerozhodovala.

Pokud tvoje žena nemluví o ničem jiném, než o tom, jakou by chtěla sušišku, směle do toho. Ale jistli ne, brala bych sušičku jako dárek „pro rodinu“ a ženě koupila něco normálního.