Pauza nebo rozchod?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Petra 08
Nováček 5 příspěvků 28.02.18 11:28
Pauza nebo rozchod?

Ahoj dámy,
jsem tu nováček a budu ráda za vaše odpovědi a názory. Jsme s přítelem dlouho, skoro šest let a procházeli jsme od jara, rok od zasnoubení velkou krizí. Přítel vyhlásil pauzu, která následovala po velké hádce, která se samozřejmě týkala naprosté kraviny. Hádka probíhala po cestě na společnosu oslavu přítelovi rodiny, řekla jsem mu zda by nebylo lepší kdyby mě někde vyhodil, protože na sebe budeme pouze naštvaní (řekla jsem to ve vzteku samozřejmě). Přítel nesouhlasil, ale po delším hádaní mi ve vzteku zastavil. Rozhodla jsem se tedy jed za kamarádkou, hned jsem zjistila že nemám telefon. Večer když jsem vychladla sem příteli od kamarádky zavolala a on zněl rozloběně. Vysvětlila jsem mu, že nemám telefon, že se za hádku moc omlouvám a pokud mi psal tak jsem si to nemohla přečíst. Přítel ze sebe horko těžko vysypal, že chce čas na rozmyšlenou ale že když jsem se neozývala vypadalo to, jako že to beru važně a že zažil největší bolest celého těla v životě a že zprávu bere zpět že ji pomineme. Dohodli jsme se, že sejdeme doma. Po příchodu domů mi zvědavost nedala a zprávu jsem si přečetla. Ve zprávě stálo, že toho má už dost, že takhle se nechová člověk který má něko rád, že toho pro nás dělá dost a já si toho nevážím, že tahle se nechová člověk který někoho má rád potažmo miluje. Že ho to nijak netěší, ale že by bylo třeba si dát čas na rozmyšlenou jak to bude dál že ho momentální stav nenaplňuje a že bych si to už měla konečně uvědomit jak se k němu chovám, nebo ho definitivně ztratím. Protože mě to ranilo, rozhodla jsem se reagovat což nebyl dobrý nápad. Řekla jsem že to pomineme a tak jsem taky měla udělat, přítel mi na to napsal, že si myslel že to přejdeme ale že se tak nestalo, že bychom se zase jen hádali a on se proto rozhodl že tam zůstane. Pochopila