Pes pro starší rodiče, domů i na zahradu, doporučte rasu?

Anonymní
5.1.21 21:22

Pes pro starší rodiče, domů i na zahradu, doporučte rasu?

Ahoj holky, rodičům bychom rádi pořídili pejska, hrozně dlouho o tom mluví, že by nějakého chtěli. Oba jsou v důchodu, ale jsou vitální, navíc hlídají často vnoučata, musí to být pes vhodný i pro děti, byl by jak na zahradě, tak v domě…

Byli jsme i v místním útulku, ale bohužel se nám žádný pejsek pro ně nezamlouval :/

Doporučíte rasu? Nejlépe střední velikost, klidná povaha, aby byl lehce naučitelný na povely.

Děkuji!

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1586
5.1.21 21:28

Pudl? Možná střední.. Ale nejsem odborník…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7449
5.1.21 21:32

@Platanka taky me ten pudl napadl.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
559
5.1.21 21:42

Tak hodně mi ke starším lidem sedí jezevčík všude kde ho měli to byl takový pohodový pes. Rád byl venku i doma na gauči ;)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3950
5.1.21 21:48

Zkusila bych se podívat i dál po útulcích. Vaši jsou v důchodu a je otázka jak dlouho budou péči o zvíře zvládat, případně zvážit, zda jste schopni se psa v případě obtíží rodičů ujmout ve vaší domácnosti. Jinak je lepší už spíše starší pes, ten už má většinou povahu i výchovu danou. U každého plemene psa se může objevit abnormalita v chování, které pro danou rasu není běžné, ale stává se to. Člověk to u štěněte nepozná. Navíc je třeba věnovat se výcviku v rané fázi, což povětšinou starší lidé už moc nedělají.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1497
5.1.21 21:59

Přimlouvám se za kouknutí do dalších útulků. Pořídili jsme takhle pejska babičce a byl to pro ni uplně ten nejsuprovější pes, co jsme si mohli přát :srdce:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
874
5.1.21 22:01

Jezevcik je palicak, potrebuje pevnou ruku. Mozna kolie, jsou inteligentni, nebo bolonky, jsou I barevne, a rozesmeji.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
213
5.1.21 22:02