Jakého pořídit pejska?

23
5.1.21 23:49

Pes pro začátečníci, na prochazky, beh a tury do hor :)

Ahoj pejskaři, vzhledem k tomu ze jsem začátečník a chtěla bych si pořídit prvního moje pejska především na prochazky, jednou za měsíc vycházka na hory, občasný běh a do budoucna co snese i miminko, chci se zeptat jakou rasu by jste mi doporučili??? Chci ho vychovat sama… chtěla jsem statforda ale toho bych asi nezvládla :? Bydlím na baráku, takže pejsek by mel i výběh.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
6586
6.1.21 00:02

A kolik času jste mu schopna věnovat ohledně výchovy a výcviku? Bude sám, když budete v práci, budete s ním jen vy, nebo potřebujete aby fungoval i s jinými lidmi co vám budou pejska hlídat? Máte v okolí hodně psů? Chcete s ním běhat pro radost, nebo závodně canicross? Jak velkého psa unesete dejme tomu na vzdálenost 5 km? Kolik času jste ochotna věnovat úpravě srsti? Vadí vám když budou všude chlupy? (Už 9 let se mi nestalo, abych neměla v jídle psí chlup a klidně můžu být v restauraci bez psů :mrgreen: )

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1321
6.1.21 00:08

Co kavalír King Charles spanel? Je to jak mazel a gaucak, tak velký sportovec :palec:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9383
6.1.21 00:25

1× za měsíc hory, 2× za měsíc běhat a po celou zbylou dobu gaučák… to se bude blbě hledat.
Kolik času denně jsi mu ochotna věnovat a jakou náplň? Jsi spíš lenoch nebo akčňák, co neposedí?
Která plemena se ti líbí?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
11506
6.1.21 01:32

Malý knirac?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
315
6.1.21 02:47

Tak kazdy pes potrebuje pohyb a zamestnani i denne.
Super na vychovu a vycvik, jako spolecnik domu i na tůry je z vetsich napr. nemecky ovcak, chodsky pes, labrador, zl. retrivr, pokud jsi akcni, klidne i border kolie, ani ten staford neni slozitý pes, ale u kazdeho psa si musi clovek verit.