Pesar evanella měkčí/tvrdší máte zkušenost?

1118
22.8.20 14:52

Pesar evanella měkčí/tvrdší máte zkušenost?

Dobrý den. Chtěla bych se optat, zda tady není někdo, kdo má zkušenost s oběma a dokázal by mi tedy říct, jak velký rozdíl je při zavádění :) S pesary nemám žádnou zkušenost, toto bude můj první. Tvrdší je pro začátečníky měkčí pro pokročilé. Já bych si ráda koupila ten měkčí ačkoliv jsem začátečník. Předem děkuji za info

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
8247
22.8.20 15:07

S dovolením se hačkuju.
Taky mě zajímá.
A celkově spokojenost s touto antikoncepci

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
22.8.20 15:29

Já používám evanellu cca 8 měsíců. Podle doporučení jsem si jako začátečník koupila tu tvrdší variantu, rodila jsem vaginálně, tedy velikost L. Tvrdší opravdu neznamená, že by byla nějak tvrdá. Jedná se o na dotek velmi příjemný, poddajný silikon.

Jsem s touto antikoncepční naprosto spokojená. Prvních pár nasazení mi trvalo, než jsem si zvykla na to, kde mám děložní čípek (mám zaklonenou dělohu a lehce nestandardní umístění), ale dneska pesar nasadím během 20 vteřin.

Nepoužívám spermicidní gel, dráždí mě. Hormonální antikoncepci brát nemůžu kvůli poruše srážlivosti krve a tělísko jsem nechtěla zavádět, protože se brzy budeme snažit o dítě. Takže za mě ideální volba.

Při sexu pesar absolutně necítím, partner většinou taky ne. Nikdy se nám nestalo, že by se hnul z místa a tudíž nechránil.

• Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
22.8.20 16:52

Pesar jsem si pochvalovala, krásně se nasazoval a dobře držel. jen jsem po 8 měsících otěhotněla…prý se to stává, když má žena v plodných dnech víc hlenu, tak nemusí přilnout úplně

• Citovat
  • Nahlásit
8247
22.8.20 17:08

A nasazujete jak moc dopředu?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1341
22.8.20 17:44

Můžu se zeptat, jak poznáte, že je dobře zavedený? Od porodu mám čípek jak kdyby směrem dolů, vůbec si to nedokážu představit zavádět

• Citovat
  • Zmínit