Reklama

Pevný nebo pružný šátek

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Magi
Kecalka 421 příspěvků 04.07.10 17:03
pevný nebo pružný šátek

Mám skoro tříměsíční holčičku a uvažuji o šátku. Už jsem se trochu dívala na netu, ale jelikož jsem začátečník, tak nechápu výhody pružného či pevného šátku. Jaký je lepší a proč, co myslíte?
Druhý dotaz mám ohledně délky šátku, jak určit tu správnou? Je někde tabulka na jakou postavu jak dlouhý šátek?
 Díky!

Reklama

Reakce:

kacabus
Kelišová 6885 příspěvků 04.07.10 17:21

Ahoj.mam tříměsíčního chlapečka a koupila jsem pružný pětimetrovy.jsem s ním spokojená stejně jako malý.ale je jen do 10kg.docela mne zajímá co ti pořadí ostatní.

AnastazieB
Echt Kelišová 8323 příspěvků 04.07.10 17:53

Já zatím šátek nemám, ale obecně se doporučuje pružný šátek pro novorozence a začínající maminky. Protože do pružnějšího šátku se mimi lépe vkládá a nemusí se tak pečlivě uvazovat, není prostě úplně důležitá ta technika úvazu (pružný šátek leccos „odpustí“).
Pevný šátek je pak na větší děti, protože pružný by se moc prověsil, navíc nemá takovou nosnost.
Ale ve třech měsících… nevím, to je už na hraně. Možná nějaký pevnější pružný.
Prozkoumej to tady, určitě nějakou radu najdeš http://www.nosenideti.cz/china.php?…

Novire
Neúnavná pisatelka 19821 příspěvků 04.07.10 19:19

Magi,
gratuluju k rozhodnutí nosit :dance:
Hlavně záleží, kolik malá váží, pokud okolo průměru, tak je možné koupit pružný šátek, ale vybírej z těch, co nejsou pružné moc - v úvahu přichází třeba MaM Eco (pokud vím, tak má nosnost dokonce 18kg) nebo Moby.
Nicméně já osobně bych pro tříměsíčního nošence doporučila už pevný šátek. Je možné, že po půlroce už budete vázat na záda a to s elastickým moc dobře nejde a ani nevím o nikom, kdo by takto nosil.