Pilulka po Ellaone a antikoncepce

Anonymní
13.8.21 21:55

Pilulka po Ellaone a antikoncepce

Zdravím, víme, že na toto téma už je mnoho diskuzí, ale potřebuju radu. Před týdnem jsme s partnerem měli nechráněný styk. Mám obavy z toho, že den předtím jsem si zapoměla vzít antikoncepci, takže další den jsem užila dvě pilulky. Styk proběhl týden po menstruaci.. proto píši s dotazem.. je možnost, že bych mohla být těhotná? Do dvou dnů jsem radši užila i pilulku po, ale mám divný pocit. Nateklá prsa, kontroluju močení a sním vše, co vidím. Nevím zda to je ze stresu či z vedlejších účinků pilulky.
Chci se také zeptat zda někdo z vás pociťoval tyto příznaky, ale těhotenství se neprokázalo.
Předem děkuji za odpovědi.

  • Citovat
  • Nahlásit

Na tento dotaz zatím nikdo nereagoval, buďte první!

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat