Oblečení k písemné maturitě

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 07.04.19 22:48
Písemná maturita

Může se k písemným maturitam přijít v krátkých kalhotek? (Trictvrtaky)

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Průzkumník
Závislačka 2592 příspěvků 07.04.19 22:49

Stopro.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 07.04.19 22:51

Já si pamatuji, jak nám tenkrát na škole říkali, ať nepřijdeme hlavně v krátkých kalhotech a mikine :D

Dianadiana
Kecalka 134 příspěvků 07.04.19 22:56

Jsem učitelka na SS a mohu rict, ze zaci chodi i v horsim obleceni, takze v klidu. :zed:

_.Emilyyy
Zasloužilá kecalka 692 příspěvků 07.04.19 22:56

Jako zakazat ti to nemuzou, ale tak jestli si myslis, ze udelas dobry dojem:think:

prejeta_zaba
Kecalka 155 příspěvků 12 inzerátů 07.04.19 23:14

U písemné maturity se to vůbec neřeší, je to jak klasická písemka. Ústní už je něco jiného. Jo a mimochodem, aspoň u nás už se ani na VŠ vůbec neřešilo (slušné) oblečení u zkoušek, všichni chodili normálně v riflích. :nevim:

Terezxx
Ukecaná baba ;) 1785 příspěvků 07.04.19 23:33

Já jsem tedy byla jak při ústní tak písemné maturitě, i ostatní spolužáci, oblečená do společenského (i ti největší burani přišli hezky oblečení) a i teď manžel, když má zkoušku (na VŠ) jde v košili. Já bych nešla ani v džínách, natož tříčtvrťákách, ale je to na každém. :think: Už je asi jiná doba :lol: (maturovala jsem 6 let zpátky).

SAJ
Závislačka 3771 příspěvků 07.04.19 23:40
@Anonymní píše:
Může se k písemným maturitam přijít v krátkých kalhotek? (Trictvrtaky)

Můžeš samozřejmě přijít v čem chceš, ale v čemkoli jiném, než ve formálním oblečení, budeš za burana. :nevim: Pokud ti to je fuk, směle do tříčtvrťáků.

prejeta_zaba
Kecalka 155 příspěvků 12 inzerátů 07.04.19 23:52