Placené webovky - projeví se ve vyúčtování?

Napsat příspěvek
Anonymní
12.9.19 16:05
@TopSecret píše:
No jo. Ale oni to takhle nedelaji. Poslou mail nebo sms.
A az po prihlaseni do Moje O2 to tam vybehne. Ale rikas, ze nevis heslo do moje o2.
Mam o2 5 let a v zivote mi nic nevyskakovalo.
Jen po prihlaseni do o2.

Ale dělají. Normálně zapneš net, ten je zpomalený, a pak ti tam skočí na sklo hláška něco jako- evidujeme u vás vyúčtování po splatnosti…atd. v 02 přihlášená být vůbec nemusíš. email ani SMS nepřišla.

  • Nahlásit
  • Citovat
11322
12.9.19 16:08
@TopSecret píše:
Ale to je blbost. Nemuze ti vyskakovat dluzna castka a nebyt pritom prihlasena do O2.
To proste nejde!
Podle me podvod a hned volat na O2, kolik dluzite.
Nikdy to nevyskakuje.

Mně to vyskakovalo taky. A to jsem ke stolnímu PC jen sedla a zapnula.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
12.9.19 16:12

Nejde se tam dovolat. Napsal mail, ať mu pošlou, že vůči němu neevidují pohledávky, včetně těch, co by předali třetím stranám.

  • Nahlásit
  • Citovat
5507
12.9.19 16:45
Me se to stalo 2×. Ze to bylo mesic po splatnosti a nic na me nevyskakovalo. Jen emaily. :nevim:
Toto slysim prvne 8o
@Anonymní píše:
Nejde se tam dovolat. Napsal mail, ať mu pošlou, že vůči němu neevidují pohledávky, včetně těch, co by předali třetím stranám.

Zkus jejich chat. Tam napis cislo pripojky a kolik tam mas zaplatit.

Chteji jmeno, prijmeni a bud c. pripojky nebo manzela rodny cislo.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5507
12.9.19 16:46
  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8811
12.9.19 16:53
@Anonymní píše:
Nejde se tam dovolat. Napsal mail, ať mu pošlou, že vůči němu neevidují pohledávky, včetně těch, co by předali třetím stranám.

Vytrvala bych na tom telefonu nebo zkusila chat, jak píše @TopSecret, tam opravdu hned reagují. S e-mailem mám špatnou zkušenost, snad ani jednou mi na nej neodpovedeli

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2051
12.9.19 16:53

Neřeš to přes net, ale po telefonu, nebo ještě lépe na některé jejich pobočce. Ať vám vyjedou všechno co máte platit.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
11322
12.9.19 17:14
@ivašot. píše:
Vytrvala bych na tom telefonu nebo zkusila chat, jak píše @TopSecret, tam opravdu hned reagují. S e-mailem mám špatnou zkušenost, snad ani jednou mi na nej neodpovedeli

My mailem žádali právě to samé, když jsme s nimi končili a poslali během pár dnů.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8811
12.9.19 17:20
@P4ja píše:
My mailem žádali právě to samé, když jsme s nimi končili a poslali během pár dnů.

Tak pár dnů v zakladatelčině případu mi připadá už docela dlouho. Aby tam náhodou nenabíhaly nějaké další poplatky. A já bych to chtěla vedet co nejdřív, abych na to nemusela myslet

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
11322
12.9.19 17:23
@ivašot. píše:
Tak pár dnů v zakladatelčině případu mi připadá už docela dlouho. Aby tam náhodou nenabíhaly nějaké další poplatky. A já bych to chtěla vedet co nejdřív, abych na to nemusela myslet

Jasný. To určitě. Ale já jen chtěla napsat, že na mail s tím samým zněním nám zareagovali.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
60
13.9.19 07:23

Přijde mi to jako podvod. Máme o2, taky jsme měli prodlení ve splatnosti, přišla SMS že je to po splatnosti a ať to uhradíme do toho a toho data jinak budeme platit poplatky.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama