Plánování miminka po očkování na Covid 19

Anonymní
17.2.21 18:43

Plánování miminka po očkování na Covid 19

Ahojte holky, je tu mezi vámi nějaká zdravotnice, která se nechala/nechá očkovat proti Covidu a zároveň plánuje otěhotnět?
Jsem nějakou dobu po revizi a kdo si tím prošel, tak jistě chápe, že bych nejradši chtěla znovu otěhotnět hned. Takže čekat např. rok po očkování se mi nechce. Při první vlně očkování jsem byla těhotná, takže očkování nepřicházelo v úvahu, ale bohužel jsem musela jít na revizi a mám opět možnost se v průběhu dvou týdnů nechat očkovat. Jenže teď nevím, jestli do toho mám jít. Moje gyndarka mi očkování nedoporučuje, ale nebyla mi schopná říci proč. Pročítala jsem různé diskuze od lékařů, zahraniční články a názory odborníků se liší. Chápu, že ani tady nikdo z vás nemůže tušit případná rizika pro plod po očkování nebo po prodělaném covidu v průběhu těhotenství. Jen zkouším, jestli tu není někdo v podobné situaci a co mu pomohlo v rozhodování.
Díky ;)

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2316
17.2.21 18:48

Já bych osobně do očkováni nesla. Důvod? Vakcína není testována, nikdo neví, co to s tělem udělá za týden, měsíc, rok nebo 5 let. Pokud nemusíš, pockala bych minimálně než dítě odnosim. Je to pouze můj vlastní názor na tuto otázku.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
774
17.2.21 18:49

A proč chceš na to očkováni jít?

Já jsem také zdravotník
Také po potratu
A Očkování jsem odmítla

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
17.2.21 18:52

Za mě ne, očkovat se nenechám protože další děti ještě plánuju.. Můj muž dělá v laboratořích s patogeny a ohledně očkování rozhodně jsme proti.. Nechci tu rozepisovat co třeba bude dělat s lidmi už jen očkování proti žloutence v případě dalších generací)..ale za mě prostě NE :kytka:

Příspěvek upraven 17.02.21 v 18:54

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
809
17.2.21 18:53