Po čípkách nitky krve ve vytoky?

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
22.5.22 21:13

Po čípkách nitky krve ve vytoky?

Dobry den, mám takový menší dotaz. Před pěti dny mi byl nasazen Tyndaflor- vaginalni čípky na zelený výtok, žádné svědění ani pálení jsem neměla.
Teď už je to pátý den, kdy si budu vkládat čípek, a už potřetí za těch pět dnů se mi stalo to, že když jsem se utřela, tak jsem na toaleťaku zpozorovala ten výtok sice už ne tak zelený, a v něm byli nitky krve. Ne uplne moc, jen proste fakt malinko, jako když smrkáte a občas v tom hlenu máte tu sliznici krvavou. Opravdu tedy malinko.
Nevíte co to může znamenat? Nikdy predtim, ikdyz sem mela ten vytok, tak tam stopa po nejake nitce krve nebyla. Mám se obávat? Urcite zajdu k lekari ale jsem objednana az pristi tyden tak trochu premyslim :roll:

diky za odpovedi

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
10403
22.5.22 21:48

Myslím že je to stejné jako v tom nose…prostě se tou bakterií nebo kvasinkou narušila sliznice a jak se ten čípek rozpustí, tak se to spíš vyplacené ven…tak uvidíš po léčbě, jestli to přestane…ale myslelim, že to nic nebude…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat