Po menstruaci a bolest podbřišku a špinění, krvácení

Anonymní
10.3.17 21:27

Po MS a bolest podbřišku a špinění, krvácení

Zdravím Vás holky…jdu si pro radu, snad mi někdo řekne něco víc..
začnu tím, že u dr jsem byla mockrát a bohužel zatím léčení bezvysledne..jde o to, začalo to asi od prosince, neresila jsem, opakovalo se to v lednu, od 10-15.1 klasicka Menstruace, pi menstruaci me začaly hodně bolet bradavky, nevolnost, tři dny na to bolest podbřišku, další krvácení, takhle to šlo 5dni..kontrola u dr, nasazeny atb a norethisteron (nevím jak přesně se to pise) ten jsem mela brát do 31.1.pak mela přijít ms..ta nikde…přišla az 17.2.a jen na 3 dny, slaba.. týden na to 27.2.zase bolest podbrisek a spineni, navsteva dr, pockat a nasadit pak zase ten hormon. přišla ms na 6 dni, takže hormon jsem nasadila pred koncem ms.ta byla do 5.3. Je to zase pár dni a včera bolest podbřišku a dnes to samé i se spunenim :( už jsem z toho vazne špatna..pi dr jsem chtěla nejake podrobnější vyšetření, chtěla jsem po půl roce zopakovat ster s cipku, ten mi byl zamítnut. dělal mi jen crp a hcg..vse v pořádku..
mam tělísko 3 a půl roku, nemyslím si že by začalo dělat problém az ted..
mam jít k jinému dr,?normální mi to nepřijde :(

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

1832
10.3.17 23:23

Vis co, vykasli se na hormony nic neber a nechej si vyndat telisko a uvidis jak telo zareaguje…po vyndani teliska bych sla k obvodni na krev, jestli nemam v tele zanet

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1832
10.3.17 23:24

Myslim si, ze ty hormony ti jeste vic zblbly cyklus

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
10.3.17 23:39

No hlavně tento norethisteron má zabránit krvácení..a i přes to prostě zase špiním..ale bolest podbřišku je jak kdybych mela dostát ms..nechápu když je to vždy hned po ms..ale dr má právo mi udělat znova stery..no budu mu v pondělí volat a uvidíme.. taky se mu nezdá ze by tělísko dělalo problem az ted :(

  • Nahlásit
  • Citovat
1832
10.3.17 23:54

Ja ti nevim, ja bych se na to vyprdla, telisko vyndala a nechala telo at se samo vzpamatuje..takhle mozna vytloukas klin klinem

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
11.3.17 06:41

Mám po 9 letech vztahu, kdy jsme museli od sebe nového partnera..Dr mi řekl že to muže byt tím, než si tělo zvykne na nove bakterie…no nevím :zed: partnerů jsem mela za život víc a tohle se mi nikdy nestalo..proto jsem chtěla i podrobnější vyšetření..
V pondělí mu hned zavolám a snad se nějak domluvíme :think:

  • Nahlásit
  • Citovat

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama