Po roce do práce skrz neschopenku

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 06.03.17 10:06
Po roce do práce skrz neshcopenku

Ahoj, pracuju jako náhrada za mateřskou, měla jsem to mít platné ještě rok, nicméně jsem se doslechla, že žena, za kterou jsem v práci, se chce vrátit již teď, tedy po roce. To asi nebude problém mě pak vyhodit, když mám ve smlouvě dobu určitou do doby trvání mateřské a rodičovské dovolené paní XY. Jenže jsem se doslechla, že ona paní chce nastoupit jen na jeden den a jít marodit, protože čeká druhé dítě, na které jí vlastně běží rodičák. Jen se chci ujistit, že to takto bude možné z její strany udělat? Předpokládám že ano, já taky začala dělat ještě za doby pobírání RP (s tím rozdílem že já nešla hned na neschopenku). Je nějaká možnost jak se tomu vyhnout? Asi ne, že… :roll:

Reakce:

j.a.n.i1
Hvězda diskuse 63327 příspěvků 3 inzeráty 06.03.17 10:30

No, pokud bude s jejím dřívějším návratem souhlasit zaměstnavatel, tak to tak udělat může… a vyhnout se tomu, no, pokud vypustíš tuhle informaci (že to chce udělat jen kvůli neschopence) tak by zaměstnavatel s jejím návratem nemusel souhlasit a pak má paní smůlu a ty stále zaměstnání. Jako úplně čisté to není, ale na druhou stranu, to co má v plánu paní je vyloženě podraz (a možná je to i vyhodnotitelné jako obcházení zákona), takže bych se až tolik nežinýrovala…

Katche
Kecalka 471 příspěvků 06.03.17 11:30

Zaměstnavatel musí souhlasit s dřívějším nástupem. Rozhodnutí, zda chce či nechce pracovat zaměstnanec je svaté. nemůžeš se ani těšit, že se zbavíš špatného zaměstnance s důchodem - on ho sice začne pobírat, ale pracovat může do kdy chce.

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Nádherná proměna: Kuchyně se díky odborníkům stala skutečným srdcem domova

Paní Jana si ve svém životě prožila mnoho těžkých chvil. Příběh dvakrát... číst dále >