Po stimulaci žádné vajíčko k oplodnění

Napsat příspěvek
3597
23.11.15 16:03

@handa30 my měli z 91% že má manžel protilátky sám proti svým spermiím a otěhotněli jsme 2× přirozeně… přijde mi, že někdy píšou vážně blbosti.

@myška000 dle mýho máš už jen 1 pokus, kvůli tom, že jsi při druhém zaváděla 2, kdybys zavedla jedno, tak bys měla pokusy dva.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
890
23.11.15 19:38

Holky, ještě se chci zeptat, bolely Vás po stimulaci prsa? Je to týden kdy jsem si píchla poslední injekci a nemůžu se jich skoro dotknout :(

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
222
24.11.15 12:46

@handa30 Bolely úplně šíleně… Docela se i zvětšily (mám malé :-)) a taky břicho, váhový přírustek 1,5 kg…Postupně, když jsem vysazovala i zbytek léku (utrogestan, estrimax)se vše zase vrátilo do normálu…

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
11.12.15 12:01

Ahoj holky jsem tu nováček. Chodim do CARU k A polinaři a tam mi před 14-ti dny primář řekl že nemá smysl stimulovat že mam předčasné ovariální selhání. Jsem z toho hotová. Tak jsem si měla rozmyslet jestli chci ještě stimulovat, ale on mi dal jasně najevo že to nemá smysl. Napsal mi zprávu a že si mám jít do soukromého centra na darování vajíček. Abych nezapoměla mělo to být druhé IVF. Jenže já už měla léky na stimulaci. Nechci se vzdát, ale zároven nemám na to dost finančních prostředku abych zkoušela do nekonečna. Dopadlo to tak že na jednu stimulaci ještě pujdu budu mit dlouhy protokol uvidím jak to dopadne.Chci se zeptat jestli máte nekdo zkušenost s nějakým centrem na darovaný vajíčka. Při prvním IVF jsem měla jen 2 vajíčka a prazdný. Doufám že se to jednou povede mít vlastní, neztrácím naději. Ale taky moc už nevěřím že se to povede tak proto bych chtěla poradit s tím centrem. Dík holky za jakoukoliv odpověd :mavam:

• Nahlásit
  • Citovat
60
11.12.15 13:50
@Anonymní píše: