Po vysazení antikoncepce menses 3x za měsíc

Anonymní
29.10.19 10:55

Po vysazeni ha menses 3x za měsíc

Zdravím, omlouvám se, zda tu již podobná diskuze je, ale pokaždé co jsem hledala na internetu ani zde, mi nic podobného nevyjelo.
Na doporučení lékaře se s přítelem snažíme o mimi, před 3 měsíci jsem vysadila ha, menstruace až do tohoto měsíce v pořádku, přesná a pravidelná. Chodím každý 18-21 den cyklu na injekce aby se zárodek lépe zavrtal pokud by nějaký byl.
Tento měsíc jsme se začali s partnerem o dost více snažit, první menstruace v pořádku avšak po 10 dnech jsem dostala další, která trvala 2 dny a byla o něco slabší. Avšak včera mi začala další, zjistila jsem to v noci kdy jsem na papíru měla silnější krev, vzala jsem si vlozku a na te cely den nic, večer jen jeden flicek, dnes se opakuje to same, sem tam je toho víc ale většinu dne jen “spineni”
Nechci hned plašit lékaře a chodit tam s každým prdečkem, tak se předem ptám Vás, zda se vám něco podobného nestalo. Předem mnohokrát děkuji za odpověď. :srdce:

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
19665
29.10.19 11:27

Po vysazení ha jsou bohužel tyhle věci možné. Někdo ms nedostane delší dobu, někdo zase krvácí. já bych ještě chvíli vydržela. On s tím doktor nic moc neudělá. Max tě prohlédne, kdyby byl i jiný problém.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6309
29.10.19 11:44

Tělo po HA potřebuje čas na srovnání. Některé ženě naskočí hned a některé to trvá měsíce :nevim: Ještě bych tomu dala čas ;)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
29.10.19 16:37

Hned po ha brat injekce, aby se lepe zavrtal :roll: O

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
29.10.19 19:23
(Dodatek pro anonyma a ostatní mile duše vo odpověděly :* ) Musíme mít miminko co nejdříve jinak kvůli mým zdravotním potížím už to nikdy nepůjde, tohle je jediná možnost. Par měsíců po porodu budu muset na celkové vybrání. :(
@bartsch píše:
Tělo po HA potřebuje čas na srovnání. Některé ženě naskočí hned a některé to trvá měsíce :nevim: Ještě bych tomu dala čas ;)
@P4ja píše:
Po vysazení ha jsou bohužel tyhle věci možné. Někdo ms nedostane delší dobu, někdo zase krvácí. já bych ještě chvíli vydržela. On s tím doktor nic moc neudělá. Max tě prohlédne, kdyby byl i jiný problém.
  • Citovat
  • Nahlásit
19665
29.10.19 19:26
@Anonymní píše:
(Dodatek pro anonyma a ostatní mile duše vo odpověděly :* ) Musíme mít miminko co nejdříve jinak kvůli mým zdravotním potížím už to nikdy nepůjde, tohle je jediná možnost. Par měsíců po porodu budu muset na celkové vybrání. :(

Tak to moc držím palce a zkusila bych hormonální jógu.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
29.10.19 20:09

@P4ja o tom jsem nikdy neslysela 8o

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
30.10.19 11:07

Dobrý den,
Já jsem už rok bez HA (po dobu užívání byla menstruace pravidelná 5 dnů každý měsíc, HA jsem užívala v kuse 8 let). Po vysazení HA se můj cyklus zbláznil. Mestruaci mám sice každý měsíc cca pravidelně, problém je ale v tom, že mám špinění a slabé krvacení už týden před menstruací a pak třeba znova pár dnů v polovině cyklu. Moje doktorka mi řekla, že buď zpět nasadím HA, aby se to zpět srovnalo. To jsem odmítla. Tak mi napsala Utrogestan, který nepomohl. Teď mám Duphaston a také nepomáhá. Má lékařka to víc neřeší. Výtěr, který mi dělala, je pořádku a ultrazvuk taky.

Také jsem bezradná. Ale všichni říkají, že to chce čas, že si to sedne. Ve vašem případě ano, v mém případě se obávám, že ne..

Za případné rady i mě budu moc ráda.

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat