Po vysazení HA vůbec žádná MS

Anonymni
15.11.08 09:39

Po vysazení HA vůbec žádná MS

Ahoj holky,mám takový problém,na konci července jsem vy:,–(ila prášky a chtěla jsem,aby se mi trochu pročistilo tělo,jenže jsem vůbec nedostala menzes,čekala jsem dlouho,až jsem musela jsem na injekci Agolutin,jenže i teď před 2dny jsem zase musela jít na injekci,protože menzes stále nikde a asi bych se jí ani nedočkala.S přítelem bysme chtěli koncem ledna nebo v únoru se snažit o miminko,ale bojím se,že to asi nepůjde,doktor mi říkal,že když ani příště nedostanu menzes,tak se budu dlouhodobě léčit a já mám strach,že pak budu brát prášky a nebudu moc několik měsíců otěhotnět,proto mám dotaz,vy kterých se týká stejný problém jako mám já,pomohly vám nějaké bylinky či čajíky na menstruaci a pokud ne a lékař vám předepsal prášky,mohly jste při nich otěhotnět nebo ne???Moc děkuju za odpovědi :wink: :wink:

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

35403
15.11.08 10:40

Ahojda, pokud bys to vůbec nedostala je jistě potřeba udělat hormonální profil (třeby se ti vůbec neprobudil hypothalamus) a podle toho rozhodnout o další léčbě. Ovšem při léčbě se obvykle můžeš začít snažit hned, oni se ti budou práškama vyvolat ovulaci. Přeji ti, bay ti nejlépe a nejrychleji zabrala ta nejjednodušší léčba (prášky).

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
178
15.11.08 12:08

ahoj

nevim proc te hned doktor strasi dlouhodobu lecbou, plno holkam se cyklus upravoval po vysazeni HA i nekolik mesicu (pul roku atd.) a pak normalne otehotnely…
Ty jsi ted po druhe injekci agolutinu a MS jsi stale nedostala?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
ave
837
15.11.08 13:24

Jo, jo, to znám. Vy:,–(ila jsem HA a MS nikde. Nejdřívj jsem asi 3 nebo 4 měsíce chodila na injekci a jedině po ni MS přišla.
Potom mi Mudr. na:,–(il léky Clostilbegyt (na vyvolání ovulace a) a Duphaston. Léčba trvala asi 6 měsíců a snažit jsme se u ní mohli.
Po ukončení léčby jsem MS dostávala, ale ani náhodou pravidelné. To až za dalšího asi půl roku. Tím tě nechci strašit, jen informuji. Já otěhotněla po necelých dvou letech.
Ona asi HA nebude úplně tak super, jak se píše. Protože tady je určitě spoustu holek co řeší nebo řešilo to samé, co ty. Já brala HA 7 roků.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
15.11.08 18:02

Holky,děkuju za odpovědi.No,menstruaci jsem ještě nedostala,teprve ve čtvrtek jsem šla na injekci,takže počítám,že do středy či čtvrtku to dostanu,minule jsem to dostala přesně za týden.
Tak doufám,že když mi doktor předepíše nějaké prášky,tak opravdu budu moc se snažit o mimíska,i když asi moc nadějné to nebude,když nemám menzes.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
575
15.11.08 19:29

Ahoj, já jsem měla před několika lety po vysazení HA stejný problém, z počátku jsem chodila na injekce, pak mi byl nasazen utrogestan… po tom se to trochu upravilo. Doktor strašil jak to děsně nepůjde… je fakt že půl roku nic.. ale myslím si že to bylo spíš o psychyce, pak jsem se vyprdla na prášky na měření BT a podobné voloviny… a otěhotněla jsem, teď mám 2 děti. Takže klid, nestresuj se dopředu.

Držím palce a přeji hodně štěstí.

Petra

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1293
15.11.08 20:43

ahoj
jen tak pro částečné uklidnění. Mým kamarádkám se toto dělo taky (já to neznám protože to neberu).
VŠEM se to časem srovnalo. Nejdřív taky injekce, a pak časem se to prostě urovnalo a otěhotněly bez pomoci lékařů.

Já nevím… pořád si nemůžu pomoct, ještě nikdo mě nepřesvědčil, že dlouhodobé braní HA je bez následků. Sice se to pak většinou srovná, ale… Ačkoli to není předmětem této diskuze.

Mimochodem - toto se někdy děje i při radikálních změnách hmotnosti! A to nejen směrem dolů (např. u anorektiček), ale i v případě, že člověk rychle přibere několik desítek kilogramů. Kamarádka přibrala vlivem stresu (a taky životního stylu) během jednoho roku třicet kilo, a neměla menzes snad půl roku. Pak jí dávala tu injekci, ta nepomohla - takže dostala koňskou dávku (injekce do zadku), načež jí ten menzes pak museli zase zastavovat…

Ale neboj, prosímtě, dneska jdou dělat divy, to se Ti srovná.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16492
15.11.08 21:02

Ahoj Kuřátko. Já vy:,–(ila taky HA na konci července. První MS jsem dostla až po druhém vyvolání 24.9. No a druhou až před třemi dny. Doktorka mi napsala utrogestan. Nemusíš mít strach z něhjaké dlouhodobé léčby. Ono se to časem srovná.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
15.11.08 21:17

Holky,děkuju,já věřím,že se to určitě srovná. :wink: Tak rychlý hmotnostní nárůst či úbytek jsem nezaznamenala,mám pořád stejně,sice mám docela velkej váhovej rozdíl,jsem spíš hubená,ale mám to v genech.
Ma-jo a ty se snažíš o miminko?
Já bych taky moc chtěla,s přítelem jsme se domluvili,že až se mi menstruace srovná,tak do toho určitě půjdeme,moc po mimču toužím :wink: :wink: i když mám z toho zároveň strach,ale to je asi normální.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16492
15.11.08 22:06

No já se snžím Kuřátko, ale teď to je takové komplikovanější. Zatím si moje Ms dělá co chce a mám zvýšený prolaktin.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16.11.08 08:24

M-a-j-o- tak to je mi moc líto,že máš takový problémy s menzes,já když nedostanu tu příští MS do konce roku,tak zas půjdu za tím doktorem,ráda bych tam šla 29.12. už jsem si to vypočítala podle směn,to bych měla mít ranní a on je tam jen dva dny v týdnu,no teda nejradši bych tam vůbec nešla,ale co nadělám :( Doufám,že mi už předepíše nějaké hormony,abych tam nechodila každej měsíc pro injekci,myslela jsem si,že mi je už předepíše teď ve čtvrtek,když jsem šla na druhou injekci,ale říkal,že až přijdu příště,tak to budeme řešit a právě mě strašil tou dlouhodobou léčbou. Já bych se strašně chtěla snažit o miminko koncem ledna,dřív bych stejně nemohla,v říjnu jsem se nechala očkovat proti příušnicím takže teď nesmím 3měsíce otěhotnět a přítel říká,že až budu OK,tak na to půjdeme :) A kolik ti je,jestli se můžu zeptat?Mně hodně lidí v práci říká,že jsem moc mladá,že mám na miminko ještě čas,ale to já si teda nepřipadám,jsou rozhodně mladší a o dost.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16492
16.11.08 08:35

Kuřáko z doktora si nic nedělej. Někdy léčba sice trvat delší dobu může, ale každý člověk je jiný. Někomu stčí hormony měsíc někdo je potřebuje tři měsíce. Zkus mu říct aby ti udělal i hormonální profil. Třeba máš rozhozené hormony. Pokud se o tebe nebude starat a jen ti píchat injekce, tak si najdi někoho jiného. Mi je 22.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16.11.08 09:12

No,mně je blbý hledat si někoho jiného,jenhle je mi sympatickej a byla jsem u něj jen dvakrát,bohužel v září umřel můj gynekolog po vážné nemoci,chodila jsem k němu několik let a náhle umřel :( :( takže jsem si rychle hledala nového,já tomuhle novému říkala,že bysme se s přítelem chtěli snažit o miminko,že nechci chodit jen každej měsíc na injekce,tak říkal,že příští měsíc se začnu léčit,když to nedostanu.Já jsem třeba myslela,že by mohly existovat nějaké bylinky či čajíky,které by mi podpořili tu menstruaci,ale nikdo tady bohužel takové zkušenosti nemá.
Tak mně je 25let a koukala jsem,že 12.7. ses vdávala,to má moje ségra narozeniny,ale bohužel nevím,zda mám ten den oslavovat nebo ne,protože přesně 12.7. 2005 mi umřela moje milovaná babička :cry: :cry: :cry:
A jak se cítíš jako manželka?My se s přítelem dohodli,že spíš to miminko než tu svatbu,sice je miminko větší závazek,ale na tu svatbu se ještě nějak necítím a on zatím taky ne,i když i z toho miminka máme oba hodně velký strach,ale určitě se to zvládne :)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16492
16.11.08 19:49

Kuřátko, tak na MS je čaj z kontryhelu. Uvidíš jak se k tobě gynekolog zachová a potom to můžeš řešit dále.
Jinak se cítím úplně stejně jako před svatbou. Víceméně se po svatě nic nezmění. Jen příjmení. Já jsem chtěla být vdaná než budeme mít miminko, Připadne mi to tak lepší. Ale jestli to někomu vyhovuje více bez svatby, tak proč ne.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama