Podvádí mě s kamarádkou, ale odejít nechce

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 07.01.19 11:14
Podvádí mě s kamarádkou , ale odejít nechce

Zdravím Vás a prosím o názor. Nerozumím svému muži.
Jsme spolu 14 let, 10 let manželé a máme 2 krásné děti. Já pracuji jako dětská sestra a povahově jsem spíš jemnější, hodně empatická a celkově mám ráda lidi. Pořád totiž věřím, že lidé jsou v jádru dobří. Nicméně je to 1 a půl roku co se manžel začal chovat divně, začal mi rozkazovat, ignorovat, nevracel se z práce včas a i o víkendy mizel neznámo kam, nebral telefony a občas, když jsem chtěla vědět, co se děje, kdy jsem byla až hysterická, tak mi dal pár facek. To vše od doby, kdy jsem vzala svoji kamarádku s její dcerkou a mou rodinou na zahraniční dovolenou. Co jsem udělala pro tuto kamarádku, která se rozváděla a její manžel ji občas zmlátil, ani nebudu říkat, jen pro dobrotu na žebrotu a to stačí. Když jsem se jí zeptala, zda má něco s mým mužem s radostí to přiznala, on se chvíli choval normálně, ale od ní odejít nedokázal. Když ho vyhazuji, ať jde za ní, udělá smutné oči, slíbí že odjede, ale dál se chová, že je vše normální. Dokonce po mě požaduje plnění manželských povinností klidně i násilím, i když se vždy ubráním, cítím se jak hadr. Chová se ke mě jako k lehké holce a říká mi, že každá žena musí být pro svého mže trochu dě…a. Pak se ale chová normálně a tvrdí, že miluje mě a děti. O tom co mi píše má super exkamarádka se ani rozepisovat nebudu. Jen vážně nevím jak dál. Máte taky někdo doma něco podobného?

Stránka:  1 2 3 4 Další »
Reakce:
carola
Echt Kelišová 7567 příspěvků 07.01.19 11:19