Pohádkově snadné čtení not pro malé klavíristy

151
30.10.19 19:01

Pohádkově snadné čtení not pro malé klavíristy

Znáte tento e-book, můžete doporučit?
Dcera (7) chodí do kroužku klavíru, máme se učit noty, tak jestli by nám to nepomohlo. Já noty neumím…
Děkuji za odpověď.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
31172
30.10.19 19:21
@Renča88 píše:
Znáte tento e-book, můžete doporučit?
Dcera (7) chodí do kroužku klavíru, máme se učit noty, tak jestli by nám to nepomohlo. Já noty neumím…
Děkuji za odpověď.

Určitě je to zábavnější formou, než jsem se učila já. Jestli ty noty neumíš, asi by to bylo dobré. Začala jsem se je učit ve 2. třídě na kroužku zpěvu. Naučila jsem se je i bez rodičovské pomoci. Takže zas tak složité to není.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat