Pohádkově snadné čtení not pro malé klavíristy

147
30.10.19 19:01

Pohádkově snadné čtení not pro malé klavíristy

Znáte tento e-book, můžete doporučit?
Dcera (7) chodí do kroužku klavíru, máme se učit noty, tak jestli by nám to nepomohlo. Já noty neumím…
Děkuji za odpověď.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

19653
30.10.19 19:21
@Renča88 píše:
Znáte tento e-book, můžete doporučit?
Dcera (7) chodí do kroužku klavíru, máme se učit noty, tak jestli by nám to nepomohlo. Já noty neumím…
Děkuji za odpověď.

Určitě je to zábavnější formou, než jsem se učila já. Jestli ty noty neumíš, asi by to bylo dobré. Začala jsem se je učit ve 2. třídě na kroužku zpěvu. Naučila jsem se je i bez rodičovské pomoci. Takže zas tak složité to není.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama