Pomáhají čaje na odbourávání stresu?

Anonymní
29.4.21 18:51

Pomáhají čaje na odbourávání stresu?

Ahojte všichni, doufám, že mě tu necháte, i když zůstanu v anonymitě. Jenže, nechci, aby tu poznal někdo můj nick. Potřebovala bych poradit a vaše zkušenosti. Přestala jsem kouřit, byla jsem celkem silný kuřák. Nekouřím 40 dní, začít znovu nechci ani náhodou. Problém je, že jsem ve stresových situací víc podrážděná stále. Nevím, jestli je to tím nekouřením, i když mě to neláká vůbec. Některým třeba pomáhá, říct si, jak řešili stres, když byli nekuřáci. To já bohužel nemohu. Kouřím od 13 let :oops: Takže se musím naučit ovládat, být v pohodě, řešit stresové situace až po třicítce. Začala jsem místo toho cvičit, hodně se hýbu, to mi pomáhá. Ale brzy se vracím do práce, pracuji jako prodavačka v zavedeném obchodě a je to hodně stresující práce. Dnes jsem si koupila nějaké čaje na odbourání stresu, chtěla bych vědět, zda pomáhají, za jak dlouho, popřípadě nějaký účinný přípravek. Nejsem nervózní a podrážděná poraďte, jen když mě něco vytočí, nebo nestíhám, mám hodně práce atd Předevčírem jsem se například pohádala s manželem a pak jsem byla úplně hotová, brečela jsem. Prosím vaše zkušenosti. Budu moc ráda

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
722
29.4.21 19:07

Caje nepomahaji, musis pracovat sama na sobe a svem seberozvoji, naucit se ovladat, pripadne chodit na psychoterapii.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
29.4.21 19:13
@Sardelka píše:
Caje nepomahaji, musis pracovat sama na sobe a svem seberozvoji, naucit se ovladat, pripadne chodit na psychoterapii.

Děkuji, tak to jsi mě moc nepotěšila. Momentálně na tom nejsem moc finančně dobře, abych si platila psychoterapie. Nemáš nějaký tip na nějakou knihu, videa

• Citovat
  • Nahlásit
722
29.4.21 19:24
@Anonymní píše:
Děkuji, tak to jsi mě moc nepotěšila. Momentálně na tom nejsem moc finančně dobře, abych si platila psychoterapie. Nemáš nějaký tip na nějakou knihu, videa