Pomluvy - trestní oznámení - zkušenosti

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

lucie.parkova
Povídálka 47 příspěvků 18.12.16 21:26
Pomluvy - trestní oznámení - zkušenosti

Dobrý večer,
potřebovala bych poradit. Nevím jak mám reagovat. Dnes mi přišel dopis, kde byl napsaný text ve smyslu, že ví ta dotyčná, co dělám za práci a že ví kolik si vydělám a že vše řekne partnerovi. Dopis byl anonymní, psaný na počítači.
Jinak pracuji jako každý normální člověk na směny a myslím si, že nedělám nic špatného.
S pomluvami bojuji poměrně dlouho, hrozně si zde lidé závidí i to co nemají tak si mezi sebou závidí.
Vím, že mě pomlouvá jedna dotyčná osoba, ale nemám jí to jak dokázat, vše co řekne ke mě donesou další lidi. Většinou to bývají sousedi a věřím tomu, že si oni také k tomu ještě přidají. Znáte drby.
Ale nejhorší na tom je, že to roznáší i k mé rodině a ta jí to poměrně žere. Takže nemám šanci se bránit. Myslíte, že když bych podala trestní oznámení na neznámého pachatele, že se to bude řešit? Nebo má to vůbec smysl? Říkala jsem si, že když ho podám, že by se mohla trošičku zaleknout a stáhnout, ale nevím. Co myslíte?

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:

lucie.parkova
Povídálka 47 příspěvků 18.12.16 21:28

Špatně jsem to napsala, asi přišel v pátek, ale vybírala jsem až teď schránku.

Liliana08
Zasloužilá kecalka 586 příspěvků 18.12.16 21:39

A je nějaký problém v tom, že ta osoba řekne partnerovi co děláš za práci a kolik vyděláváš? Řekni mu to sama a ignoruj ji.
Jinak s trestním oznámením podle mě moc šancí nemáš, musela bys mít nějaký důkaz, to, že někde někomu něco pošeptá do ucha nikdo řešit nebude, možná, kdybys měla hodně svědků, co by ti to dosvědčili, ale nevím.
Já bych volila ignoraci té osoby (pochopila jsem to tak, že víš, o koho se jedná) a když by se ke mě něco doneslo, okomentovala bych to jen tak, že jsou to pomluvy závistivé ženské.

lucie.parkova