Pomohl Vam cvik plank/prkno? Jak na 6 pack?

607
30.6.20 19:22

Pomohl Vam cvik plank/prkno? Jak na 6 pack?

Zdravim vas maminky,
urcite jste uz nektere z vas slyseli o cviku zvanem prkno ci plank, nebo o tzv.30ti denni vyzve kde se tento cvik dela kazdy den a vysledek by melo byt zpevnene telo a rovne hezke brisko. Ma otazka zni, pomohlo Vam to nekomu ke sve vysnene postave? Delam ho 25.den a ze bych zaznamenala nejake vetsi zlepseni to tedy opravdu ne. Naopak mam este vetsi chut k jidlu a i kdyz jsem prestala uplne sladit, a bramburky a smazene jsem temer vyskrtla tak stejne neni pokrok videt. V prkne vydrzim 30 az 40 vterin a delam ho dobre. Zadek nezvedam zpevnena ramena zatazene bricho atd.. myslela jsem si ze kdyz k tomu pridam sklapovacky ze bude aspon to brisko uplne rovne a budou tam videt cihlicky ale prd. Je jen stazene lehce dovnitr a stejne je na nem tuk. Takze proste nezrat nikdy nic nezdraveho? Chtěla bych mit nekdy v zivote to pevne bricho se 6 buchtama a ne v pekaci v trpube :mrgreen: mate ho nektera? Jak jste toho prosim dosahla? Jde to vubec i po porodu? :roll: Dceri uz jsou 4 a me to proste nejde..

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

17416
30.6.20 19:26

A delas i jine cvičení nebo udelas jen par sklapovacek a pul minuty prkna? Za 25 dni nemuzes cekat zazrak, ale mela bys tak každé 3 dny přidávat par vterin navíc. Vydržet po temer mesici cvičení půl minuty neni nic moc :think: buchty trvají dlouho nez je vyrysujes a chce to hodně makat, tohle nestačí.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Ou
13647
30.6.20 19:27

Aby ženě byly vidět břišní svaly, tak především musí jít velmi tvrdě za to, co znamená fyziologické fungování organismu. Aby ženské tělo fungovalo tak jak má, potřebuje vcelku významné množství podkožního tuku - alepsoń 13 %. A přes ten svaly moc vidět nejsou.

Takže pokud opravdu trváš na tom, aby tvoje břicho vypadalo mužsky, tak se musíš především zbavit veškerého podkožního tuku a riskovat, že si tí rozhasíš horonální systém. tudíž tě čeká daleko intenzivnější cvičení a daleko drsnější stravovací režim.

Jiná věc je, jestli chceš mít zdravé, adekvátně zpevněné tělo s dostatečnou fyzičkou a pružností. Pak ti ale fakt nestačí pár sekund jednoho cviku denně, ale soustředěnější cvičení.

Najdi si nějakého trenéra a nech si vysvětlit co potřebuješ. V případě, že tě třeba bolí záda, nebo kolena, nebo něco jiného, tak tak spíš než trenéra hledej fyzioterapeuta.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
25
30.6.20 19:34

Ano, už mám 2 minuty a 35 vteřin :). Pokračují dále směle k 15 minutam :)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
30.6.20 19:38

30 vteřin je opravdu málo. Tady ty 30 denní výzvy moc nefungují, když člověk normálně necvičí. Zkoušela jsem je v 15ti, protože jsem tomu ještě moc nerozuměla. 65% úspěchu je až strava, takže bacha na ni a 30 dní je málo na jakékoliv objevení „buchtiček“. To ani není možné. Každopádně zvyšuj počet, dělej i jiné cviky a strava. Držím pěsti :kytka:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3570
30.6.20 20:22

:lol: no tak to je opravdu málo.. K buchtam jsem se dopracovala po roce a půl silového cvičení (a tím nemyslím zvedání 2kg činek :lol:) a běhu.. Tak 50/50. A strava.. prakticky jsem vyřadila skoro vše, nepila jsem ani živočišné mliko :mrgreen:

Ano, jsou lidi, kteří mají buchty i snáz a skoro bez práce, ale já mezi ně rozhodně nepatřím, kor po dvou dětech a všemu tomu tuku co mi zůstal na břiše :mrgreen: každopádně jsem pak potřetí otěhotněla a teď po 16 měsících, kdy makám zas, už z toho mám takovej respekt, že mi prostě stačí mít pevnou pěknou postavu a za buchtama už se fakt nezenu :palec:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3570
30.6.20 20:26

A jak tu někdo psal, zajdi si klidně i na Inbody měření… Abys viděla procenta svalů a tuku.. Já byla vyrysovana při 18%tuku. Ale už mi všichni říkali že je to moc a že vypadám anorekticky - vážila jsem 54kg na 170cm. Jako občas mi ta postava chybí, vymakala jsem si fakt svůj ideál a zdravotně jsem byla v pořádku - menstruace ok a vlasy mi nepadaly :mrgreen: ale bylo to moc omezování, zapisování jídla, denně nějaká aktivita… Věřím že o tom život fakt není ;)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
12828
30.6.20 20:27

Co mi bylo řečeno v posilovně i u vyzivoveho poradce, tak břicho je hlavně o jídle

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
11308
30.6.20 20:47
@Lainaire8 píše: :lol: no tak to je opravdu málo.. K buchtam jsem se dopracovala po roce a půl silového cvičení (a tím nemyslím zvedání 2kg činek :lol:) a běhu.. Tak 50/50. A strava.. prakticky jsem vyřadila skoro vše, nepila jsem ani živočišné mliko :mrgreen:Ano, jsou lidi, kteří mají buchty i snáz a skoro bez práce, ale já mezi ně rozhodně nepatřím, kor po dvou dětech a všemu tomu tuku co mi zůstal na břiše :mrgreen: každopádně jsem pak potřetí otěhotněla a teď po 16 měsících, kdy makám zas, už z toho mám takovej respekt, že mi prostě stačí mít pevnou pěknou postavu a za buchtama už se fakt nezenu :palec:

Přesně tak. Minimum tuku a silový trenink. Co znám holky z fitka, tak velkou výhodu mají mladé holky kolem dvaceti let - ale i ty na to musí dělat jak kardio, tak silový trenink. U těch kolem a po třicítce už je to buď o velké dřině, nebo o tom, že cvičí už od těch dvaceti. Málo žen po třicítce má pekáč (ono to není jednoduché ani u mužů, ale přece jen nám to jde jednodušeji vzhledem k tomu, že máme obecně méně tuku).

Sportující muži mají 6 - 13% tuku, kdežto ženy 14 - 20% tuku. To je o anatomii.

http://ostravskytrener.cz/…mu%C5%BE.jpg

http://ostravskytrener.cz/…C5%BEeny.jpg

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
607
30.6.20 22:30

Páni moc vam dekuji za vase prispevky! Dozvedela jsem se presne to co jsem potrebovala! Ja cvicim kazdy den vecer 5 minut. Asi je to malo, ale delam 20 vypadu, 30 sklapovacek, to prkno jsem asi napsala spatne. 30 vterin pak pauza a dalsich 30 trochu jine prkno a dalsich 30 vterin trochu jine (ruce rovne, nohy krizem..) Prekvapilo mr ze jak tu nekdo psal trva tak rok a pul nez je pekac videt :roll: me by stacilo nemit na brise zadny tuk. Slysela jsem take ze je dobre se merit a ne vazit. Protoze sval vazi vic a vypada lip. Takze moje miry mam ted hrudnik 80,pas 70, zadek100. Takze i ten zadek by potreboval :mrgreen: uplne me stve ze jsem mela vzdy 60 v pase pred ditetem a ted ne a ne to shodit. Jsem mala mam 162 cm takze proste je na me videt i deko.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
323
30.6.20 22:33

Já prkno zařazuji do tréninku kazdy den co jdu cvicit, tri-ctyri serie po 2 minutach nebo pocitu

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
17416
30.6.20 22:57

@TeriiTerii 5 minut denne to je strašně malo, to je tak na protazeni pred cvicenim. Navic bricho je hlavne o jidle. Ja cvičím zbruba rok, v jidle se snažím držet, na břiše nemam tuk snad žádnej, celkově mam v těle 20% tuku (hlavne zadek stehna, to sou moje problemovejsi partie), bricho mam sice plochý, ale abych mela vyrysovany brisaky, to bych musela makat jak blázen, určitě mi na to nestačí 5 minut, ani pul hodina nejakych výpadů denne :D ale jestli se chces zbavit tuku ma brise, tak se zamer hlavne na to jidlo, jen omezit sladke a bramburky nestačí.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
12912
1.7.20 00:54

Tvym cilem by nemel byt 6packs, ale funkcni stred tela. To, ze mas bricho stazene dovnitr, znaci, ze stred tela az tak dobre nefunguje. Pri spravnych cvicich na diastazu, core a panevni dno se bricho oplosti a vykonava svou funkci spravne. Cele to pak souvisi se spravnym drzenim tela. Pomaha i dechove cviceni.

Po porodu nejsou sklapovacky vhodnym cvikem.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1804
1.7.20 10:17

A o jak vypadajicim brise se vlastne bavime? Fotka 1 nebo 2 nebo jeste vic?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
607
1.7.20 20:23
@Kriss Tina píše:
@TeriiTerii 5 minut denne to je strašně malo, to je tak na protazeni pred cvicenim. Navic bricho je hlavne o jidle. Ja cvičím zbruba rok, v jidle se snažím držet, na břiše nemam tuk snad žádnej, celkově mam v těle 20% tuku (hlavne zadek stehna, to sou moje problemovejsi partie), bricho mam sice plochý, ale abych mela vyrysovany brisaky, to bych musela makat jak blázen, určitě mi na to nestačí 5 minut, ani pul hodina nejakych výpadů denne :D ale jestli se chces zbavit tuku ma brise, tak se zamer hlavne na to jidlo, jen omezit sladke a bramburky nestačí.

Dekuji za tvuj prispevek! Jeeezis.. tak to vypada narocneji nez jsem myslela :-D muzes mi prosimte rict jakemu jidlu se vyhybas a jak priblizne vypada tvuj jidelnicek? Ja jim ted hodne bile jogurty s 0 procent tuku ale s bilkovinami, k tomu kukuricne vlicky a trochu ovoce.. na obed ale v pohode jim omacky :roll: :mrgreen: u me je nejhorsi kamen urazu asi to kafe, protoze bez niceho mi nechutná s mlekem nic moc a jen s cukrem to take neni zadna slava.. pritom ja kafe potrebuju. Jedni rano a druhe po obede.. a to miluji s cukrem a mlekem ale snazim se vybrat jedno z toho :mrgreen:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama