Pomohl vám psycholog? Citim se u nej mizerne.

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
26.10.21 11:23

Pomohl vam psycholog? Citim se u nej mizerne.

Je tu nekdo, komu psychoterapie nepomohla? Jsem uz opravdu zoufala.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
26.10.21 11:29

Zkoušela jsem asi tři terapeuty. Zpětně vidím, že jsem moc analytická a ještě víc se v těch problémech matlat s někým jiným pro mě nemá význam.

Víceméně jsem se naučila techniky pro řešení mých problémů sama, z knih a internetu. :nevim:

• Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
26.10.21 11:30

Muze to tak byt. Me pomohla, ale mela jsem zkusenou terapeutku za penize, ne ppjistovna, ne malo, ne zacinajici. Pokud je to nekdo levnejsi, mladsi nezkuseny, nemusi to byt vzdy vyhra. Na FSS MU uz delali i vyzkum, nezadouci ucinky psychoterapie, je i porad nekde na rozhlase s vedoucim jejich katedry na toto tema. Samozrejme se taky rika, zeni terapie tak jako boli, je neprijemna nez se to zlepsi, ale dlouhodobe bys se spatne citit nemela. Ale jo, budou asi i lidi, kterym to spis uskodi, se v sobe nimrat, zvlast kdyz to nekdo dela nevhodnym zpusobem, neodhadne klienta atd. Nekomu pomuze jit kazdy den behat nebo jinak sportovat nez se nimrat v sobe. Muze byt i chyba v terapeutovi, kazdy si nesedne s kazdym.

• Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
26.10.21 11:33

https://wave.rozhlas.cz/…ynek-8563063

To je odkaz na ten porad. Je i clanek na tohle tema, nezadouci ucinky terapie, v Cechach se to zatim moc nezkoumalo.

• Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
26.10.21 11:37
@Anonymní píše:
Zkoušela jsem asi tři terapeuty. Zpětně vidím, že jsem moc analytická a ještě víc se v těch problémech matlat s někým jiným pro mě nemá význam.Víceméně jsem se naučila techniky pro řešení mých problémů sama, z knih a internetu. :nevim: