Reklama

Pomůže mi psycholog přijít na to, co chci od života?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Ankapr
Povídálka 12 příspěvků 19.08.18 11:38
Pomůže mi psycholog přijít na to, co chci od života?

Zdravím, je mi 20, mám o šest let staršího přítele, jsme spolu 4 roky a poslední rok spolu bydlíme. Snaží se studovat na vysoké škole, nicméně čím dál častěji propadám panice, že vlastně vůbec nevím, co od života chci. Nejsem si jistá, jestli obor, který studuji, je ten pravý. Nevím ale ani jaký jiný bych mohla studovat. Netuším, jakou práci bych v budoucnu chtěla dělat. A bohužel si přestávám být jistá tím, jestli je přítel pro mě ten pravý. Je to můj úplně první vztah. Již od začátku máme nějaké neshody a spory, to ke vztahu samozřejmě patří. Jenomže on si mě fyzicky vůbec nevšímá. Sex máme tak jednou za 14 dní a to mi prostě nestačí. Ačkoliv o tom ví, nic a tím nedělá. Když ho chci svádět, dotýkat se ho a podobně, odstrkuje mě, že toho mám nechat. Zkrátka začínají se mi v hlavě rodit myšlenky, že bych s jiným mohla být spokojenější.
A moje otázka? Kdybych vyhledala odbornou pomoc, nějakého psychologa, dokáže mi v těchto mých nejistotách pomoci? Jak to vůbec probíhá, když jde někdo se svými problémy poprvé k takovému člověku? Už jsem hodněkrát uvažovala, že bych do toho šla. Ale vždy se zaleknu představy, že tam přijdu a nezvládnu o svých problémech otevřeně mluvit…
Všem moc děkuji za jakékoliv rady a názory :)

Reklama

Reakce:

navy blue
Kecalka 306 příspěvků 19.08.18 11:47

zkus si představit okamžik, kdy (někdy v blíže neurčené budoucnosti) s tím klukem už nejsi. co cítíš? to by ti mohlo pomoct v rozhodování. já bych ti mohla napsat, co si o tom myslím, ale ty na to přijdeš sama. teda, ty už jsi na to vlastně přišla …

Deluxe27
Stálice 79 příspěvků 7 inzerátů 19.08.18 11:47

Dokáže tobě pomoct s tvými problémy,aby pomohl s problémy ve vašem vztahu, musíte jít oba dva :nevim: