Pomůže prestiži učitelského povolání distanční výuka?

852
4.11.20 17:24

Pomůže prestiži učitelského povolání distanční výuka?

Hezké odpoledne všem. Myslíte si, že distanční výuka může změnit nevalný pohled některých rodičů na učitele? Jak je vidět někde i tady, tak mají kantoři moc volna, moc peněz, až tolik toho nedělají, a hlavně to dělají špatně. :roll: Teď si to rodiče vyzkouší a dost je jich celkem bezradných. Chápu, že musí chodit do práce a že ne každý má pedagogické vzdělání. Na druhou stranu, znají své dítě nejlépe, což při učení myslím zásadně pomáhá. Jen dodám, že nejsem učitelka a s učením doma zkušenost mám.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
10793
4.11.20 17:32

Mne těší vidět práci učitelů při online výuce, krásně zvládají, jsou trpěliví. Chválím je moc.
A myslím, že lemry, které se projevili/y už na jaře (pár, ale přece), prostě online neučí, ale víme stejně, že za moc nestojí.
A to píp stvoření, které školu „řídí“? Taky žádné překvapení. :roll: To je neštěstí pro školu i pro nás.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
852
4.11.20 17:38

Taky mám dobré zkušenosti a chválím.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
32222
4.11.20 17:39

Ano, myslím si, že tato zkušenost posune celkový pohled společnosti na učitelské povolání k lepšímu.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
4.11.20 17:42
@Popeladym píše:
Hezké odpoledne všem. Myslíte si, že distanční výuka může změnit nevalný pohled některých rodičů na učitele? Jak je vidět někde i tady, tak mají kantoři moc volna, moc peněz, až tolik toho nedělají, a hlavně to dělají špatně. :roll: Teď si to rodiče vyzkouší a dost je jich celkem bezradných. Chápu, že musí chodit do práce a že ne každý má pedagogické vzdělání. Na druhou stranu, znají své dítě nejlépe, což při učení myslím zásadně pomáhá. Jen dodám, že nejsem učitelka a s učením doma zkušenost mám.