Poplatky za delší studium po neúspěšné státní zkoušce

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
3.1.22 21:27

Poplatky za delší studium po neúspěšné státní zkoušce

Ahoj,
prosím, nemáte někdo zkušenost jak to probíhá, pokud bych neudělala státní zkoušku v lednovém termínu a šla k druhému termínu v červnu - vyměřuje se za tuto dobu poplatek za delší studium? ( již teď mám půl roku prodlouženo a platila jsem) nebo se studium nějak přerušuje v této době? Studuji Univerzitu Karlovu. Samozřejmě zajdu na studijní oddělení, pokud by to tak dopadlo 🙂
(Prosím o anonym, chodí sem rodina ) :srdce:

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
584
3.1.22 22:23
@Anonymní píše:
Ahoj,
prosím, nemáte někdo zkušenost jak to probíhá, pokud bych neudělala státní zkoušku v lednovém termínu a šla k druhému termínu v červnu - vyměřuje se za tuto dobu poplatek za delší studium? ( již teď mám půl roku prodlouženo a platila jsem) nebo se studium nějak přerušuje v této době? Studuji Univerzitu Karlovu. Samozřejmě zajdu na studijní oddělení, pokud by to tak dopadlo 🙂
(Prosím o anonym, chodí sem rodina ) :srdce:

pokud budeš prodlužovat o další půlrok, tak platit podle mě budeš, ale „jen“ kvůli státnici se většinou teda neprodlužuje, prodlužuje se kvůli nedostatečnýmu počtu kreditů. Taky jsem z UK, ale radši si zavolej na studijní.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3875
3.1.22 22:34

Nejsem z uk, ale neudělala jsem státnice v červnu a prodlužovala do září, jen jeden předmět a nic jsem neplatila :kytka: ale už to je pár let zpět

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1431
3.1.22 22:36

Já prodlužuju a nic neplatím. Stát ti hradí 4 roky studia na Bc. a 3 na navazujícím.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
853
3.1.22 22:39