Jak správně nastavit jídelníček?

135
1.5.20 09:55

Poradí mi někdo? Hubnutí naposled

Ahoj, potřebovala bych poradit. Pred 3 lety jsem měla na svych 170 cm nejakych 54 kg. Jedla jsem teda malo, ale byla to moje idealni vaha. Potom jsem začala přibirat a behem mesice mi narosla vaha na 63 kg ktere jsem měla rok. Minuly rok se mi podařilo shodit na 59-60. Od te doby se držim spiše u 60-60,5 kg. Jidlo si hlidam ale ne moc už, zelenina každy den, snazim se i zdraveji varit. Měla jsem koupeny ebook podle ktereho jsem se stravovala4 tydny a cvicila a shodila sem za ten mesic pul kila presto ze zmena byla radikalni. Muj jidelnicek je kazdy den ted uz jiny coz je spatne a ja sito uvedomuji, ale proste zhubnu jen kdyz drzim hladovku. Prijlad: rano - nekdy ovesna kase, nekdy nic, obed- hrachova kase s uzenym a zeleninou a zdravym chlebikem- svacina tycinka proteinova, vecere- co je a na co mam chut, vcera kfc, neldy zelenina s chlebikem a sunkou, nekdy polivka, nekdy parky,
Nemuze mi nekdo pomoci s nastavenim jidelnicku? Cukr zadny nejim krome sacharidu v pecivu (obcas) a testovinach bramborach a td jinak zadne kokina nemlsam ani bramburky nebo tak. Nevim jak zmenit jidelnicek abych fakt zhubla…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
27072
1.5.20 09:58

Já bych nehubla, máš akorát.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2596
1.5.20 10:01

Tak asi neporadīm ale mám taky 170 cm a mīt 63 kg tak skáču radostí do stropu. Já už si při 65 připadala super hubená.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
135
1.5.20 10:11

@zuzan no ja mam na tech 170 docela drobnou kostru a opravdu na me vysi tuk. Oplacana jsem hlavne oblicej, ja hubnu a tooustnu po celem tele takze jako podbradek a bricho silene. Boky v oblasti bricha( ne zadku, ty nemam) jsou sirsi nez zadek a vypada to hrozne no nemam zadne tvary hezke, do toho velke prsa. 5 kilo a byla bych pro sebe idealni ale nejde mi to.. je mi 20 a jeste dodam ze tekutiny si hlidam

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
60770
1.5.20 10:13

Já bych ti radila spíš nějaký posilování, vytvaruješ postavu, napne se ti kůže a budeš se i cítit líp.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
135
1.5.20 10:15

@aiwwa ja pravě posiluji, predtim 3× tydne ted tak jednou dvakrat ale priste. Zadek vetsi, bricho tvrdsi ale tuk zustava. Chci zacit behat ale ted v teto situaci ja nemuzu dychat s tou rouskou a bydlim vcentru a nejaka priroda je tady daleko… kardio na doma me nebavi vubec… :( myslim ze hlavni roli hraje strava a vydrzet u toho aby si telo zvyklo ale jakou stravu…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
11077
1.5.20 10:19

Nemáš spíš hodně povolené svalstvo? Pokud máš i s touhle váhou pupek, bude to spíš tenhle důvod. Na svoji výšku máš ideální váhu a ta,, drobná nebo těžká kostra" je jen výmluva nás žen. Co se podbradku týká, je to dáno geneticky, mívají ho i hodně hubení lidé a dá se to odstranit chirurgicky. Začni posilovat. Jo a v jídle bacha na skryté tuky, to byl třeba problém u mě.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Katastrofaobecna
1.5.20 10:45

No podle jídelníčku jedeš na sacharidy hodně, ale takové co mi moc nesedí, bílkoviny máš dané divně. V proteinové tyčince, smažené v kfc nebo parku, jediná fajn je ta kaše (bílkoviny v hrachu), ale k tomu si dáš zase uzeninu.. asi bych jako první změnu udělala přechod na nezpracované potraviny.. začni věci dělat od základu, přidala bych vejce (třeba k snídani nebo večeři) a nějaký kvalitní jogurt. Maso zkus přírodní plátek místo uzeniny nebo KFC. Luštěniny jsou super, vezmi třeba červenou čočku a udělej si salát místo těžké kaše. Až si zvykneš dělat pořádné jídlo, tak začni řešit kalorie. Ale teď prostě prasíš.

  • Citovat
  • Nahlásit
1313
1.5.20 10:59

Běhat můžeš dávno bez rousky :)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
27072
1.5.20 11:05
@Terez001 píše:
Běhat můžeš dávno bez rousky :)

Tak na něco se vymluvit musí :mrgreen:
Jinak jídelníček žádná sláva, sice je hezky že nejíš sladký, ale jíš dost tučný a málo. I když tomu sladkému moc nevěřím. Ona se ta proteinová tyčinka tváří jako něco zdravého, ale je to na doplnění energie po sportu. Ne na hubnutí

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
135
1.5.20 11:11

@pikola ja nebyla nikdy na sladke. Spis jsem si dala na chut syry nez treba cokoladu, nechutna mi to, obcas si dam jogurt s bebe susenkou nebo medem, jinak sladim stevii delsi dobu kdyz uz neco sladim.

Ten podbradek prave je az ted pri vyssi vaze :D driv jsem ho nemela :D drobnou kostru myslim tak ze moje mamka je jen o facku vetsi ale ma mohutnou kostru, jakoze ma vetsi hlavu, sirsi kolena, ramena tak to myslim :lol:
Ano v jidle prave je problem ze vydrzim jist zdrave i varit zdrave a potom to proste porusim 2× a jedu už bez hlidani.. vyhladovim a nacpu se

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
27072
1.5.20 11:14

@Kk123 tak nehladov :nevim: pak se nebudeš cpát večer blbostma

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
135
1.5.20 11:22

Davam foto pro predstavu. Toho bych se chtela zbavit

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
60770
1.5.20 11:22

Tak hlavně musíš jíst tak, abys to udržela dlouhodobě, nebrat ro jako dietu nebo omezování.
Jíst vyváženě, abys neměla hlad.
Ráno třeba vajíčka nebo chleba se šunkou, se sýrem, zeleninu. K svačině ovoce. Oběd maso, zelenina, menší příloha. Odpoledne třeba zeleninovou polévku nebo žitný chleba s pomazánkou (tvaroh, bylinky, zelenina). Večer plátek masa se zeleninou nebo třeba rybu.
A jíst častěji menší porce. Nejíst polotovary, konzervované jídlo, uzeniny, smažené.
Složit jídelníček z masa, ryb, vajec, sýrů, tvarohu, jogurtu, kefiru, ovoce, zeleniny, luštěnin. Z příloh zařadit brambory, pohanku, luštěniny, bulgur, rýži. A když budeš mít chuť na něco dobrého, tak si dát raději hrst ořechů než proteinovou tyčku, v které jsou opět konzervanty a není to čerstvé.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
60770
1.5.20 11:24
@Kk123 píše:
Davam foto pro predstavu. Toho bych se chtela zbavit
Žádná hrůza a jen stravou ti to nezmizí, určitě každý den cviky na břicho a na posílení středu těla a za měsíc máš ploché břicho.
  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat