Poradíte, co přesně jíst zdravého

11401
18.2.17 15:01

Poradíte co přesně jist zdravého

Ahojky holky, od těhotenství děsně bojují s jídlem. Potřebuji nutné zhubnout, teorii jak jist zdravé vím, ale doporučite mi přímo nějaké potraviny když mám šílené chutě na sladké? Už fakt nevím co jist zdravého tak, abych neměla ty děsně chutě. Říkala sem si, ze večer zajedu do krámu a koupím si hořčík, chrom mám. Koupím si nějaké oříšky, ale už nevím co snídat a svacit a jaké množství? Mám lehčí intoleranci na mléčné výrobky. Potřebuji něco co po čem nebudu mít takové chutě. Zdravotně už zase mužů běhat a i je docela počasí, takže chci zítra zase začít. Děkuji moc :)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Reakce:

13654
18.2.17 15:09

Ahoj, mě na chutě pomáhá žvýkačka mezi jídly. Hořčík není špatný, také ho zobu po sportu.
Snídám bud kaši (ovesnou, jáhlovou…) nebo smoothie (dávám si tam i bílkovinu, tj. jogurt, tvaroh, lněná semínka a konopný protein) nebo občas nějakou domácí buchtu. Svačím buď ovoce nebo smoothie, odpolední svačinu jogurt nebo tvaroh s oříšky, ovocem, nebo kornbagetu (půlku) se sýrem :nevim:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
11401
18.2.17 15:17

@kaja00 moc děkuji :) Ovesnou kaši mám akorát sem ji nejedla, tak začnu. Děkuji moc :)… Zkusím i to ostatní ;) a ten hořčík jíš vždy po sportu? K čemu je to lepší? Omlouvám se:)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
18.2.17 15:27

Vajíčka, cottage sýry, mozzarelly, žitné knackebroty, ryby, maso, šunku nejvyžší jakost, tvrdé sýry max 30 tvs, tvarohy, jogurty bez příchutě, oříšky, chia semínka, ovesné vločky - ty používám (když rozmixuju) jako zahušťovadlo místo mouky, nebo do buchet. samozřejmě zelenina a ovoce :)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
11401
18.2.17 15:31

@Chiquinquirá děkuji moc ;) jako já tu x věci mám, třeba chia semínka také používám ;) napisu si seznam a večer to koupím, děkuji moc ;)… Já dříve zdravé jedla, ale takové chutě nebyli, takže sem tohle neřešila.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4874
18.2.17 15:39

Chia semínka moc na hubnutí nejsou. Jinak vše uz asi bylo řečeno. Ovesne kaše jsou dobrý

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
11401
18.2.17 15:50

@Moniňoň fakt nejsou na hubnutí? Já měla ta to, ze ano. Já je nepoužívám každý den, ale dávám si je třeba do smoothie.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
649
18.2.17 16:42

Holky. A jak zhubnout, jak jist zdrave, když mám alergii na mlíko?
Sýry, jogurty a ovesna kaše je u me pase, když nechci, aby me to zruinovalo když budu nahrazovat sojovymi, ryzovymi mliky atd.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
18.2.17 16:44

Chia jsou dobre, nabobtnaji a tim padem zasyti, jsou zdrava jako vsechna seminka, ikdyz jsou tucna, takze vecer ne moc velke mnozstvi… Ja snidam kase NOMINA pouze prirodni produkt a i s pripravou jsem najezena tak za 8 minut ;-) k svacine musli domaci s jogurtem, buchta domaci zdrava nebo ovoce… odpo k svacine napr tvaroh ochuceny… k veceri vajicka, maso se zeleninou… na chute kosticka vysokoprocentni cokolady anebo napoje! Pro me napr. Karo s mlekem nebo kava (bez mleka s nim to pusobi uvnitr tela spatne) a vydrzet po par dnech az tydnech chute zmizi a naopak sladke vam ani nebude chutnat…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
11401
18.2.17 17:01

@zrnko tak to je na nic, chápu té. Taky bych nevěděla co. Mě léčitel říkal, ze mi to nedělá dobře. Ovesnou kaši nesmis?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
11401
18.2.17 17:04

@Sova Klára děkuji moc ;) nejhorší jsou ty začátky :( mohu se zeptat, jaký tvaroh kupujete? Jen ať vím ;) a co do toho tvarohu když bude odpo? Ze to ovoce odpo není úplně vhodně, tak se raději ptám. A mě zaujalo to domácí musli :)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3262
18.2.17 17:10

Tak já snídám celozrnný žitný chleba (takový ten černý hranatý), cottage nebo Lučinu, kvalitní šunku, müssli - spařené ovesné vločky s bílým živým jogurtem - do toho ovoce, ovesnou nebo jáhlovou kaši. Ke svačinám mívám jogurt i ochucený, ale musí být kvalitní živý - např. Holandie, oříšky a mandle, tvaroh, večeře - většinou nějaké dobré maso přírodně upravené se spoustou vařené nebo syrové zeleniny, celozrnnou rýži, domácí brambory apod., zeleninové polévky bez jíšky, luštěniny, vajíčka, různé míchané saláty ze syrové zeleniny a kuskusu, cizrnový salát apod.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4874
18.2.17 18:43
@Kytičkaaa píše:
@Moniňoň fakt nejsou na hubnutí? Já měla ta to, ze ano. Já je nepoužívám každý den, ale dávám si je třeba do smoothie.

Jsou dost tučný. Údajně pry tim, že nabiptnaji, tak zasytí, ale nic extra to podle mě není :mrgreen:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
18.2.17 20:30

@Moniňoň tak pokud jich nesežeres celý balík tak se na hubnutí rozhodně hodí kvůli obsahu bílkovin a omega 3 kyselin. 10g denně do jogurtu je ok :)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
18.2.17 20:32
@Moniňoň píše:
Jsou dost tučný. Údajně pry tim, že nabiptnaji, tak zasytí, ale nic extra to podle mě není :mrgreen:

Vyřazovat tuk z potravy rozhodně není dobře. V chia semínkach jsou „zdravé tuky“ ale dělejte jak myslíte a jezte si taky co chcete :)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama