Poraďte co zařídit, když je mi 21

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 04.04.19 13:35
Poraďte co zařídit, když je mi 21

Ahojte,
Zajimalo by mě, co byste mi poradily, co vsechno udělat a zařídit, kdybyste byly v mych letech.
Je mi 21, 2 rokem studuju na VŠ denní studium, mam brigadu kde si vydělám 5 tisíc měsíčně. Těhotná nejsem a ani v par budoucích letech neplánuju. Přítele mám. Mam jedno spoření, kde posílám obvykle 2 tisíce. Připadá mi to ale hrozně málo. Jednou bych se chtěla odstehovat na barák.
Co byste dělaly vy, abyste měli plnohodnotný život? Aby ste se v budoucnu měly dobře? I co se třeba týče jídla, cvičení, hodnot, postojů? Co je pro Vás nejdůležitější? Podle ceho byste si vybraly partnera, po tech vsech zkušenostech? Co by mu třeba nemělo chybět, abyste byly šťastné?
Rozepište se, zajímají me názory zkušenějších :andel:
Anonym-jsem tu casto a nechci at se věk a ostatni poji s mojí přezdívkou

Reakce:
ontar
Ukecaná baba ;) 1729 příspěvků 04.04.19 13:39

To je jednoduché…neztrácej čas s chudýma, najdi si bohatého…

Elath
Kecalka 269 příspěvků 04.04.19 13:39

Na léto bych sbalila batoh a jela do světa. Co nejvíc cestovala.

Kriss Tina
Extra třída :D 10168 příspěvků 04.04.19 13:40

Podle mě toho při studiu děláš dost, nejdřív dodelej školu, najdi si praci, něco odpracuj, získej praxi. Pak můžeš myslet na rodinu. Mezitím dělej co tě baví, nejlíp cestuj, ať něco zažiješ než budou děti, pak to sice jde taky, ale už to není takové :) a co se týče výběru partnera tak to je na tobě, za mě je důležité mít podobné zájmy, hodnoty a představu o budoucnosti.

Jančakecalka
Generální žvanilka 23351 příspěvků 04.04.19 13:44