Poraďte prosím. Jsem těhotná nebo nejsem??

Anonymní
30.9.21 19:25

Poraďte prosim Jsem těhotná nebo nejsem??

Dobrý den, mám dotaz. 17.9. jsem měla s přítelem nechráněný styk, ale neudělal se do mě. Menstruaci mám mít příští pátek. Včera jsem měla normálně oběd a pak jsem přišla domů a měla, pardon ze to tak musím popsat, tekutý průjem, ale opravdu jak voda. Dnes průjem nemám, ale bolí mě a škrundá mi v břiše a chvílemi mám pocit na zvracení. Myslíte si, že je velká šance na těhotenství? Zítra ráno si udělám test, to určitě, jen bych chtela vědět vase názory, jelikož miminko teď opravdu mít nemuzu. V první den menstruace znovu najizdim na prášky. Děkuji

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1000
30.9.21 19:27

Vestiiiiim, vestiiiiim obycejnou sragoru. :cert:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
30.9.21 19:28

@Sardelka spíše studuji vysokou skolu a tak si to opravdu nemohu dovolit

Příspěvek upraven 30.09.21 v 19:30

• Citovat
  • Nahlásit
3425
30.9.21 19:30

@Sardelka přesně… Souhlasím

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3384
30.9.21 19:31
@Anonymní píše:
@Sardelka spíše studuji vysokou skolu a tak si to opravdu nemohu dovolitPříspěvek upraven 30.09.21 v 19:30

Na to jsi měla myslet dřív :roll:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
371
30.9.21 19:32

Studujes vysokou školu a spletes si těhotenství se sra.kou???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :potlesk:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
30.9.21 19:34

@mijala strach je normální lidská vlastnost. nemusíte být nepříjemná

• Citovat
  • Nahlásit
29
30.9.21 19:36

Nesedlo ti jídlo to je celé :mavam:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
30.9.21 19:36

@Marcus 20 snad, děkuji moc

• Citovat
  • Nahlásit
54369
30.9.21 19:39

Bych řekla, že je mnohem pravděpodobnější prachobyčejná střevní chřipka. A i kdyby ne, nepočítej s tím, že by test týden před očekávanou MS mohl něco ukázat, to byho měla negativní i absolutní většina opravdu těhotných.

• Citovat
  • Zmínit