Porod po mimiděložním těhotenství v rohu dělohy

64
26.2.20 00:18

Porod po mimoděložním těhotenství v rohu dělohy

Zdravím, chtěla jsem se zeptat, zda je tu někdo, kdo má za sebou těhotenství v rohu děložním, které bylo operativně ukončené a byl odebrán kus dělohy? Kdo poté znovu otěhotněl a rodil spontánně nebo císařským řezem? Čeká mě porod po gravidite v rohu děložním a bojím se rizik přirozeného porodu, ale do císaře se mi úplně nechce.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

5
27.2.20 06:59

@Ginger K
Já jsem teď těhotná po mimodeloznim v rohu, kde mi dělali resekci.
Chystám se napsat doktorovi, který mne operoval, jak to se mnou bude, popř. mi dal nějakej papír s diagnózou do porodnice. Taky bych radši přirozeně, ale bojím se

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
64
27.2.20 12:39

@Jajaza
Taky jsem chtěla informace od lékaře co mě operoval, ale nereaguje na maily a je mi trapné ho uhánět :frowning2:️ Jinak bych dala právě na něj, takhle jsem zoufalá a rodim za chvíli.
A jak dlouho jsi po zákroku?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5
27.2.20 15:51

@Ginger K
Ten můj naštěstí komunikuje, byla jsem u Apolinare. Po operaci jsem rok a dva měsíce. Příští týden budu po druhým screeningu, tak mu pak napíšu a uvidíme. Kdy máš termín porodu?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
31
28.2.20 18:11

Tak to by mě také celkem zajímalo, v roce 2018 jsem prodělala to samé a zatím na každé diskuzi jsem se setkala s názorem, že se rodí císařem. Když jsem se na to ptala mého dr. tak tvrdí, že v přirozeném porodu nevidí žádný problém…

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
64
28.2.20 19:08

@Jajaza
Termín mám za 14 dní právě už a začínám se otevírat, takže to může přijít kdykoliv a já jsem z toho šíleně vystresovana :frowning2:️
Tak přeji ať screening dobře dopadne! :blush:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
64
28.2.20 19:10

@Maccekt