Posílení břicha a hýždí

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
kokli2
Kecalka 146 příspěvků 24.01.17 21:38
Posileni bricha a hyzdi

Ahoj,
Chtela bych pozadat o radu z vlastnich zkusenosti pri vyberu necoho na doma na zpevneni primarne bricha a hyzdi. Celkove by bylo fajn, kdyby se zpevnilo cele telo, ale primarni je bricho a zadek. Muzu si vybrat cokoliv do ceny rocni permanentky do fitka (7.000,–). Nejaky tip?
Zaujalo me tohle:
1. https://www.insportline.cz/…ine-mesenero
2. https://www.insportline.cz/…-lilly/cerna
3. https://www.insportline.cz/…ne-ab-lifter

Reakce:
Myssicka
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 24.01.17 22:45

Koukala jsem na vsechny tri. Nez ti napisu svuj nazor na ty stroje, tak bys mela vedet, ze k tomu, abys zpevnila zadek tak, aby to za neco stalo, ti zadny z techto stroju bohuzel nepomuze. Idealnim a snad jedinym cvikem, ktery opravdu perfektne zpevni zadek, je samozrejme hluboky drep se zatezi (a to myslim treba 70kg vc. osy - tyce), pak se doplnuji vypady. To asi bohate staci a i tak to treba rok trva. Nechci te tim odradit od snazeni, to vubec ne. Drepy jsou vzhledem k centralnimu nervovemu systemu ten nejobtiznejsi cvik a ver tomu, ze kdyby existovalp neco stejne ucinneho, asi malokdo by drepoval. Takze pokud nechces maknout, muzes si koupit jakykoliv stroj a nebo delat jakykoliv cvik. Chvili se ti bude zdat, ze to TROSKU funguje a pak zjistis, ze po par mesicich uz zadne zlepseni nebude.

Oba stroje (vyjma vibracniho) funguji predevsim na principu dynamiky, tj. jak se rozjedes, tak ziskas tempo a stroj ti pomaha delat ty pohyby, nejde tu v podstate o svalovou praci. To by ty stroje musely mit pridavnou zatez (napr. cihlicky). A s vahou vlastniho tela na dynamickem stroji rozvoji svalu nedosahnes.

Vibracni stroj je jeste vetsi blbost, nechapu, ze to je vubec mozne jeste dnes prodavat. Princip je ten, ze trenujes vydrz ve staticke poloze (napr. paralelni drep - drep do sedu) a do toho citis vibrace, jakoze se neco deje a „smrstuji“ se ti svaly. :lol:

Do fitka zrejme chodit nechces, takze bych ti doporucila TRX na doma. To je snad jedina cesta, jak opravdu neco udelat s telem.

Chapu, ze nekdo napise, ze ma doma ten a ten stroj a krasne si zpevnil telo. Nejspis dotycna jen zhubla a o par % si zvetsila svalovy tonus, ale vetsinou to je placebo a dost male naroky na to, co je to pekny zadek.

Tot muj nazor. Vybirej peclive, at nejsi zklamana

kokli2
Kecalka 146 příspěvků 25.01.17 08:32

Necekam zazraky, spis mi jde o celkove zlepseni pevnosti tela. Nechci byt skala, ale mit dobry pocit. Nevim prave, zda je vyhra chodit do fitka pro me, manzel mi koupi i tu permanentku pokud budu chtit. Je to fitki s detskym koutkem, tak je v pohode i zabezpeceni syna. Mam z drivejska i sestavene 3cvicebni plany primo od trenerky, kdy jsem do fitka chodila a citila jsem se fajn. Spis mam strach, aby se mi ta permanentka na rok vyplatila. Precijen jsem vecny lenoch :-) chodim do prace, mam predskolaka a sama studuju VS k tomu. Proto i zvazuji neco poridit domu. Manzel sam se priklani spis k tomu fitku, ale rozhodnuti nechava na me. Proto me zajima, zda ma nekdo zkusenost a co mu pomaha (i kdyz vim, ze na kazdeho zabira neco jineho).

pajaxy
Ukecaná baba ;) 1243 příspěvků 25.01.17 09:07

@kokli2 stroje nebrat, cvicit doma bez nich, viz prispevek vyse, a za usetrene penize chodit treba na masaze. Jinak radeji fitko, nez dalsi „kram“do domu… ;)

Ou
Kelišová 6293 příspěvků 25.01.17 10:24

Neutrácejte prachy za nejdražší držáky na oblečení - tedy za domácí fitnes stroje. Začněte se cvičením s vlastní vahou - jde to velmi dobře doma, zejména pokud už jste někdy cvičila pod vedením trenéra, tak nebudete mít problém najít si nějaký systém postupně se zvyšující zátěže na youtube. Až pro vás bude základní sestava brnkačka, tak prostě přidejte kouli, činky a nebo jinou zátěž.

A tedy kromě hýžďových a břišních svalů potřebujete pracovat s hluboko uloženými svaly tzv. „core“ - jinak vám cvičení vyloženě jen na břicho a zadek začne způsobovat různé dysbalance.

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Tělocvik děti nebaví a pohybová gramotnost klesá. V čem je problém?

Studie Mezinárodní zdravotnické organizace potvrdila, že za posledních 13 let... číst dále >

Nejčastější chyby při usazování dětí do autasedačky

Téměř denně cestuje většina rodičů se svými dětmi autem. Snad žádný z nich by... číst dále >

Články z Expres.cz

Tereza vytočila soudce! Kouřila na chodbě, teď má utrum

Další nepříjemnost pro Terezu Hlůškovou (22) je na světě! Češka, která je v... číst dále >

Koukalová myslí na návrat po vzoru Jágra. Nesaháš mu po kotníky, soptí fanoušci!

Do května se rozhodnu! To, o čem se už dlouho ve světě sportu mluví, se možná... číst dále >

Články z Ona Dnes

Vyprošťováky, které vás po divoké noci nakopnou do nového roku

Silvestrovská noc bude možná dlouhá a zábavná, ale první novoroční ráno může... číst dále >

Kvůli šikaně jsem začala boxovat, říká šampionka Martina Ptáčková

Než se světová šampionka v kickoboxu, Martina Ptáčková (21), naučila rány... číst dále >