Posilování břišních svalů

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Osmanka
Závislačka 4229 příspěvků 23.09.14 21:10
Posilování břišních svalů

Když budu denně dělat sedy lehy - kdy je to tak na postavě vidět, že bříško se srovnává?

Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:
kaja00
Extra třída :D 13532 příspěvků 23.09.14 21:13

@Osmanka Zalezi kolik, ale nevim,.za mesic :nevim: :think: Ale je to jen odhad :kytka

Osmanka
Závislačka 4229 příspěvků 23.09.14 21:16

Tak uvidíme - mám dva císaře, chodím rok cvičit, ale do bazénu, tak tam to není tak na bříško, tak jsem si říkala, to dám doma, stejně se nudím :-).

Erkata
Ukecaná baba ;) 1228 příspěvků 23.09.14 21:17

@Osmanka záleží kolik jich budeš dělat a jak poctivě. Já vždy dělala šedý lehy u večerních zpráv a cca 500×.
No bříško se mi začalo tvarovat cca za měsíc. Za tři úplná paráda.
Teď jsem po porodu tak mi zpevňování zase čeká :-), ale těším se na to.

krakatice
Zasloužilá kecalka 977 příspěvků 23.09.14 21:18

@Osmanka Nejsou sedy lehy jako sedy lehy, když je budete dělat blbě (tzn. budete mít při sklapovačce vyklenuté přímé svaly), tak si spíš odrovnáte záda. Je potřeba při pohybu tlačit břicho k páteři a zároveň vydechovat a pak budete vidět výsledky už během týdne.

lulinaaa
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 23.09.14 21:24

@krakatice zeptam se normalne jako de-bil :lol: jakoze pri zvedani se ke kolenum musim „zatahovat“ bricho a vydechovat?

Ukulina
Extra třída :D 14698 příspěvků 23.09.14 21:52

@lulinaaa Dýchat musíš břichem, takže nádech = břicho „ven“ a výdech břicho dovnitř.
Já osobně bych se sedů lehů bála taky kvůli zádům. Jak je břicho slabé, tahají to ony a ničí se…

Osmanka
Závislačka 4229 příspěvků 23.09.14 22:19

@krakatice
díky

Osmanka
Závislačka 4229 příspěvků 23.09.14 22:20

@Ukulina
naštěstí chodím posilovat do bazénu, takže záda mám už ok - pracujeme tam s vodníma činkama, hrozně mě bolely jak nosím děti. Ale bohužel bříško tam moc necvičíme.

gyffy
Ukecaná baba ;) 2447 příspěvků 23.09.14 22:20

Mohu se jen zeptat co je tedy nejlepsi na posilovani brisnich svalu? :)

Aerith
Kecalka 320 příspěvků 23.09.14 22:22

Když to proložíš i cviky na trasverzus, tak to půjde rychleji - drží totiž břišní stěnu. Jednoduchý cvik. Zvedat nohy i se zadkem z podložky, ucítíš tlak po stranách. Výsledky parádní :dance:

http://fitness-muscle.info/…-obr.431.jpg

Osmanka
Závislačka 4229 příspěvků 23.09.14 22:42

@Aerith
Díky za typ. Kdyby tě ještě něco napadlo, určitě to zaujme i víc lidí.

Má pocit, jestli nemám krapet pupeč. kýlu po porodu, nějak se mi zcela nezatáhl pupík a je to už 2roky, tak chci víc posilovat.

Aerith
Kecalka 320 příspěvků 23.09.14 22:49

@Osmanka nemáš rozestup břišní stěny?

Aerith
Kecalka 320 příspěvků 23.09.14 22:58

No zatáhnout břicho pomůže i latissimus - ten velký spodní zádový sval - je totiž v opozici proti těm břišním a taky drží trup - jakmile se zpevní + pánevní dno, přestanou bolet záda a postava bude krásně rovná. Netřeba přehánět, ale zrychlí výsledky :palec:

Na záda: http://www.zdravejsiakrasnejsi.cz/…-trupu-2.jpg

Pánevní dno - zvedání pánve: http://fitness-zumba.info/…s-obr.46.jpg

kaja00
Extra třída :D 13532 příspěvků 23.09.14 23:38

@Aerith Vsechno toto delame na posilovani, vazne to pomaha :palec:
Ja mam tedy skoliozu, prijde mi ze se trochu zlepsila, jak cvicim :)

Stránka:  1 2 3 Další »
Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Blíží se zápisy do prvních tříd. Na co se připravit?

Po celý duben budou probíhat na státních i soukromých základních školách... číst dále >

5 netradičních jarních tipů co podniknout v Praze

Rozhodli jste se na počátku jara navštívit hlavní město? Stověžatá Praha... číst dále >

Články z Expres.cz

Jak moc záleží na detailu: Vilhelmová vytřela zrak růžové divě Českých lvů

Nikdo ji tady v Česku nezná, a přesto byla jednou z nejfotografovanějších žen... číst dále >

Zadaná Anna Polívková přistižena s jiným! Herečka u něj strávila noc

Herečka Anna Polívková (40) přišla na České Lvi za dámu, ale odcházela skoro... číst dále >