Poslední rodičák a navazující mateřská

44
12.5.17 14:06

Poslední rodičák a navazující mateřská

Ahoj, potřebovala bych poradit. Poslední rodičák, který měl přijít teď v květnu mi byl vypočítán na cca 17 tisíc. 18.4. jsem ale nastoupila na navazující mateřskou, která má být cca 12.000,–/ měsíc. Jde o to, že rodičák už npřišel žádný a mateřskou jsem dnes obdržela ve výši jen cca 5.200,–, což odpovídá poměrné části vypočítané od 18.4. Může mi někdo prosím vysvětlit, zda je to tak správně? to dostanu za tento měsíc pouze 5.000,–,? Děkuji

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

70758
12.5.17 14:10

@naike Ne, měla bys ještě dostat doplatek do výše tvého „běžného“ rodičáku, ale ten dostaneš až ve chvíli, kdy na UP dodáš takové to potvrzení o výši mateřské, které se dává k žádosti o rodičák a potvrzuje ho OSSZ.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
44
12.5.17 14:15

Já jsem zatím pouze posílala účetní žádost o PPM od gynekologa, s tím mi tedy z práce vyřídili PPM. A na ÚP, od kterého jsem dostávala rodičák jsem poslala kopii žádosti o PPM spolu se sdělením, že od 18.4. nastupuji na navazující mateřskou, tudíž končím rodičovskou. Mám tedy poslat ještě něco dalšího? už jsem z toho jelen :-(

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
70758
12.5.17 14:17

@naike Jojo, potřebuješ papír „Potvrzení o nároku na dávky ovlivňující rodičovský příspěvek“ či jak se to přesně jmenuje (píšu název z hlavy, tak nemusí být 100%) a s tím dojdeš na OSSZ, tam ti vyplní a potvrdí kolik máš tu PPM a tohle odneseš na UP a na základě toho ti vypočítají, kolik máš dostat rodičák za duben a pošlou ho, dokud papír nedodáš, tak máš rodičák pozastavený.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
44
12.5.17 14:53

Mockrát děkuju za rady, zařídím se podle toho.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
500
12.5.17 14:55

@j.a.n.i1 to se ale dava pri prechodu z materske na rodicak pole me. Ale pani ceka druhe ditko a rodicak ji skoncil a bide ji choditt materska.