Pošta nedoručila důležitý dopis, opakovaně

Anonymní
3.12.19 09:10

Pošta nedoručila důležitý dopis, opakovaně

Ahoj, už po několikáté mi pošta nedoručila důležitý dopis. Protože bydlíme kousek za městem (500m za posledním domem), pošťačky nám sem nechtějí doručovat poštu. Pošta nám nabídla zřízení boxu na poště, kam nám budou poštu dávat. Jenže na to kašlou, výzvy k vyzvednutí tam dávají pozdě, kdyz už je zásilka vrácena zpět. Obyčejné dopisy mám ve schránce třeba s měsíčním zpožděním, některé vůbec atd. Teď řeším, že mi nedoručili dopis z OSSZ s pozvánkou ke komisi (mám 3. stupeň inv. důchodu) a byla mi pozastavena výplata důchodu, protože jsem se nedostavila, budu teď řešit dost problémů. V minulosti takto nedoručili např. dopis z finančního úřadu…
Stížnosti u vedoucí pošty nepomáhají, nikdy se nic nevyřeší. Jak můžu postupovat dál?

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

5636
3.12.19 09:14

Zřídit si datovou schránku, úřady ti budou psát tam a nic nepromeškáš.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
821
3.12.19 09:16

Zařid si datovou schránku a komunikuj s úřady tak. ČP je otřesná instituce a ze stížnosti si nic nedělají.

Příspěvek upraven 03.12.19 v 09:16

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
42
3.12.19 09:16

Jak píše mado - datová schránka nebo schránka na poště.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
3.12.19 09:22

Ok. Ta datová schránka je něco jako email pro komunikaci s úřady, chápu to dobře? Pokud si ji zřídím, musím to na úřad hlásit, nebo si zjišťuji sami, zda dotyčný má nebo nemá datovou schránku? Lze z datové schránky poštu vytisknout?
Omlouvám se za asi blbé otázky, ale mám nervy v pr*eli.

  • Nahlásit
  • Citovat
26873
3.12.19 09:23

Datová schránka nebo si zvykni jednou týdně jezdit na poštu a ptát se zda-li tam něco nemáš. Pravidelně… schránka na poště by to vyřešila.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
3.12.19 09:29

Na poštu chodím každé úterý a čtvrtek, jak jsem psala, zřídili nám tam box, kam mají poštu ukládat. Pokud dopis/zásilku očekávám, tak se i ptám u okýnka, jestli tam něco nemám. Vždy je to fronta na hodinu a to se mi nechce stát pokaždé. Očekávám, že poštu budu mít v boxu a ne že budu muset pokaždé k okýnku a ptát se.

  • Nahlásit
  • Citovat
3852
3.12.19 09:32

Zrid si datovku. Na poště kde je czechpoint. Stojí to 100,–.Automaticky tě budou mit v databázi. Nemusis nikam nic hlasit

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9170
3.12.19 10:07
@Anonymní píše:
Ok. Ta datová schránka je něco jako email pro komunikaci s úřady, chápu to dobře? Pokud si ji zřídím, musím to na úřad hlásit, nebo si zjišťuji sami, zda dotyčný má nebo nemá datovou schránku? Lze z datové schránky poštu vytisknout?
Omlouvám se za asi blbé otázky, ale mám nervy v pr*eli.

https://www.datoveschranky.info/obcan

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
3.12.19 10:49
  • Nahlásit
  • Citovat
3.12.19 15:24

Každopádně si stěžuj na oficiálním webu České pošty (je tam email) a do kopie přidej český telekomunikační úřad, který ČP kontroluje - jde o vážně pochybení, které tě stalo peníze. Přidání toho ČTÚ do stížnosti většinou tyto věci úspěšně řeší ;)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
3.12.19 15:27

@DeeSocialWorker díky za tip :palec: Tentokrát už mě fakt vytočili a stížnosti u místního vedení jsou k ničemu.

  • Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
6.12.19 09:45

Založila jsem si tu datovou schránku, opravdu rychlovka během pěti minut, zdarma. Když jsem přišla domů, už jsem měla email s přihlašovacími údaji :palec:

A byla jsem na poště podat písemnou stížnost na opakované nedoručování pošty. Vedoucí pošty se tvářila jakože překvapeně, že to se u nich nestává a bla bla bla. Pak se mi snažila ukázat, kde by byl můj dopis, kdyby ho náhodou někdo omylem zapomněl dát do našeho boxu. Holky, prádelní koš plnej dopisů. A v něm šest dopisů na naši adresu :cert:. Nejstarší byl tři roky starý. Vyslechla si svoje, za rámeček si to nedá.

Problém jsem řešila i na jiném portále a dostalo se mi následující odpovědi, jak to postupně řešit. Třeba se to bude hodit i někomu dalšímu:

1. Písemná stížnost k vedoucí pošty, trvejte na potvrzení kopie, že stížnost přijali a rovněž na písemné odpovědi.
2. Stížnost opakujte, opět písemně s potvrzením a trvat na písemné odpovědi.
3. Písemná stížnost na centrálu pošty, poslat doporučeně s dodejkou a trvat na písemné odpovědi.
4. Kontaktujte ombudsmana pošty. https://www.ceskaposta.cz/o-c…e/kontakty/postovni-ombudsman
5. Stížnost k ČTÚ, který má nad českou poštou dohled, https://www.ctu.cz/postovni-sluzby

Musíte opravdu absolvovat celé toto kolečko postupně a mít vše písemně doloženo.
  • Nahlásit
  • Citovat
9170
6.12.19 13:56

No super :zed:
Ja tento tyden mozna nekomu zachranila balicek odeslany do balikovny. Prisla mi sns s kodem na vyzvednuti cizi zasilky v balikovne, tak jsem napsala email na postu:

"Dobry den, prisel mi kod na vyzvednuti zasilky na poste Votice. Zrejme doslo k preklepu pri psani cisla, na ktere mel byt zaslany kod k vyzvednuti zasilky. Pro mne zasilka urcena neni.
Prosim o overeni telefonniho cisla, aby se adresat o zasilce dozvedel.

Dekuji XY

Dobry den, a165b3 je kod pro vyzvednuti zasilky NP4050173813U, ktera je pripravena na poste Votice, PSC 25901, tel: 954225901."

Odpoved posty:
Dobrý den,
lituji, Česká pošta, s. p. nevede evidenci kontaktů. Kontakty poskytuje odesilatel jako součást adresních údajů a avízo je odesláno na telefonní číslo uvedené odesílatelem při podání zásilky. O zastavení avizování ke konkrétní zásilce požádat lze. Informaci, jak požádat, naleznete na našich stránkách: https://www.ceskaposta.cz/sluzby/
baliky/cr/avizovani-zasilek.
Za způsobené potíže přijměte, prosím, omluvu.

S pozdravem

Pavlína Laura Langrová
Call centrum
Info@cpost.cz
Tel: +420 840 111 244 Česká pošta, s. p.
Politických vězňů 909/4
225 99 Praha 1"

Na to jsem napsala:
Mozna jste mne nepochopila. Nejsem ani odesilatelem ani prijemcem. Asi by bylo vhodne, aby Ceska posta jako dopravce, upozornila odesilatele zasilky, ze nelze kontaktovat prijemce zasilky. Aby on overil spravnost kontaktniho telefonu.
Ted jiz vite, ze kontaktni telefon neni spravny. Meli byste vyjit vstric vasim zakaznikum a o tomto informovat odedilatele zasilky. Jedna se o jeden
email ci jednu sms zpravu. Nic sloziteho.

Ja nikomu jinemu tuto informaci predat nemuzu. Jako dopravce jste jedinym subjektem, ktereho znam."

Reakce posty:
Dobrý den, paní XY,

naše informační pracoviště je určeno zejména k poskytování obecných informací o poštovních službách, produktech a cenách a může být klientovi rovněž nápomocno radou, kam se s případným konkrétním problémem, týkajícím se poskytovaných poštovních služeb, obrátit (např. jak postupovat při
reklamaci, jak požádat o změnu adresy, ap.).

S pozdravem

Pavlína Laura Langrová
Call centrum
Info@cpost.cz
Tel: +420 840 111 244 Česká pošta, s. p.
Politických vězňů 909/4
225 99 Praha 1"

Stale jsem jeste byla trpeliva:
Prosim, muzete tuto nasi komunikaci preposlat na postu Votice? Treba si tam
s tim budou vedet rady.

Dekuji a preji krasny Advent. XY"

A trpelivost se snad vyplatila:
Dobrý den, paní XY,

telefonní číslo k zaslání kódu a avizování předává poště odesilatel.
Balík do balíkovny není opatřen adresou (pouze názvem balíkovny), proto adresáta o příchodu zásilky informovat nemůžeme (nemáme k dispozici adresu).

V tuto chvíli jsem ale kontaktovala přímo odesilatele a na chybu, kterou v telefonním čísle učinil (respektive - dle jeho sdělení chybu učinila sama adresátka, která takové telefonní číslo odesilateli poskytla) jsem jej upozornila, i na to, že adresátka není o příchodu zásilky informována. Odesilatel přislíbil situaci vyřešit a adresátku kontaktovat z jejich strany - jiným způsobem.

Hezký den

Monika Jakubová
vedoucí týmu
Call centrum
Info@cpost.cz
Tel: +420 840 111 244 Česká pošta, s. p.
Politických vězňů 909/4
225 99 Praha 1"

Mohla jsem se na to vykaslat, ale nekdo ceka na balik a ani se nedozvi, ze mu uz dosel a ma si ho vyzvednout. Posta to vi a je jim to u zadku :pocitac:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama