Postinor nežádoucí účinky po pár dnech

Anonymní
20.9.21 19:54

Postinor nežádoucí účinky po pár dnech

Zdravím v pátek se nám s přítelem stala nehoda, proto jsem byla “nucena” hned v sobotu si dát Postinor sice jsem menstruaci dostala hned den po nehodě, ale pro náš klid.Chci se zeptat na nežádoucí účinky v sobotu jsem si jej dala a jediné co bylo tak mě bolelo trochu hlava v neděli už jsem měla bolesti břicha a zvracení to samé i dnes, stalo se vám něco podobného? Byl Postinor v tomhle případě zbytečný či? Předem děkuji.

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
89
20.9.21 20:23

Byl, pokud si to měla druhy den dostat.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
11423
21.9.21 00:07

Ano, vzala jsi si ho úplně zbytečně. Vedlejší účinky jsou častý, je to velkej dryák.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7708
21.9.21 08:58
@Anonymní píše:
Zdravím v pátek se nám s přítelem stala nehoda, proto jsem byla “nucena” hned v sobotu si dát Postinor sice jsem menstruaci dostala hned den po nehodě, ale pro náš klid.Chci se zeptat na nežádoucí účinky v sobotu jsem si jej dala a jediné co bylo tak mě bolelo trochu hlava v neděli už jsem měla bolesti břicha a zvracení to samé i dnes, stalo se vám něco podobného? Byl Postinor v tomhle případě zbytečný či? Předem děkuji.

Pokud je těhotenství nežádoucí, tak zbytečný nebyl. Potom záleží, v jakém stádiu cyklu se nacházíš, to možná už nebyl nutný. Ale protože dost žen nemá potuchy o tom, kdy u nich probíhá ovulace, nebo znám případ, kdy žena tvrdila, že už po ovulaci má a pak otěhotněla… Tak je dobře, že sis ho vzala, když by bylo dítě problém. Je to hormonální nálož, tak je pochopitelné, že ti z toho může být zle. Ale co jsou 3 dny nevolností oproti 3 měsícům v těhotenství… :mrgreen:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
23.9.21 18:30
@Petule030 píše:
Pokud je těhotenství nežádoucí, tak zbytečný nebyl. Potom záleží, v jakém stádiu cyklu se nacházíš, to možná už nebyl nutný. Ale protože dost žen nemá potuchy o tom, kdy u nich probíhá ovulace, nebo znám případ, kdy žena tvrdila, že už po ovulaci má a pak otěhotněla… Tak je dobře, že sis ho vzala, když by bylo dítě problém. Je to hormonální nálož, tak je pochopitelné, že ti z toho může být zle. Ale co jsou 3 dny nevolností oproti 3 měsícům v těhotenství… :mrgreen:

Menstruaci jsem mela okolo 25. 8. 2021 a koncila mi 31. 8. 2021 a dalsi jsem dostala menstruaci teda 18. 8. 2021 a sex probehl 17. 9. 2021. Postinor pouzit do 13 hodin od sexu, tudiz sance na tehotenstvi zadne? 3 dny mi bylo blbe, kvuli Postinoru dle me, menstruace probiha v normalnim prubehu do ted.

  • Citovat
  • Nahlásit
7708
23.9.21 18:41
@Anonymní píše:
Menstruaci jsem mela okolo 25. 8. 2021 a koncila mi 31. 8. 2021 a dalsi jsem dostala menstruaci teda 18. 8. 2021 a sex probehl 17. 9. 2021. Postinor pouzit do 13 hodin od sexu, tudiz sance na tehotenstvi zadne? 3 dny mi bylo blbe, kvuli Postinoru dle me, menstruace probiha v normalnim prubehu do ted.

Tak si to rozebereme. Nechráněný styk byl 24. den cyklu, to už má hodně žen po ovulaci. Ale důležitým ukazatelem je, jestli máš pravidelné cykly a po kolika dnech. Od ovulace do menstruace se to období nazývá luteální fáze, tu může mít každá jinou. Často bývá cca 14 dní, ale klidněto můžeš mít jinak. Teoreticky, kdybys měla mít přirozenou ms po 38 dnech, tak ses možná strefila právě do vhodné doby k početí. Kdybys měla ms dostat po 28 dnech, tak už po ovulaci nejspíš bylo a nic by se nemělo stát. Ale protože se nesleduješ, tak jsou dohady o datu ovulace jen teoretické.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
89
23.9.21 18:47

@Petule030 :ok_ :palec: :potlesk: hand_tone2:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
92
10.10.21 02:17

Drivejsi menstruace po Postinoru

Ahoooj :mavam:
Poprve jsem pouzila nouzovou antikoncepci, tak si jdu pro radu. S pritelem jsme to v zapalu vasne neuhlidali a meli jsme nechraneny sex. Hned ten den jsem si zasla pro prasek. Sex probehl dva dny po skonceni me menstruace (7.den cyklu). Dnes jsem v 16. dni cyklu a zacala jsem krvacet. Je mozne ze se mi menstruace posunula o 2 tydny?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1452
10.10.21 08:35

Ahoj, možné to je. Příští už by měl být normální

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
10.10.21 10:17
@lacri píše:
Ahoooj :mavam:
Poprve jsem pouzila nouzovou antikoncepci, tak si jdu pro radu. S pritelem jsme to v zapalu vasne neuhlidali a meli jsme nechraneny sex. Hned ten den jsem si zasla pro prasek. Sex probehl dva dny po skonceni me menstruace (7.den cyklu). Dnes jsem v 16. dni cyklu a zacala jsem krvacet. Je mozne ze se mi menstruace posunula o 2 tydny?

Je to možné, Postinor je docela nálož :-) Já po něm 3 dny zvracela.

  • Citovat
  • Nahlásit
92
10.10.21 20:24

A myslite si, ze za dva tydny se mi dostavi ta puvodne planovala menstruace, nebo ze se mi to ted posune a dalsi prijde za mesic?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat