Posunutá ovulace? Slabě pozitivní TT :)

27.4.20 06:33

Posunutá ovulace? Slabě pozitivní TT :)

Ahoj holky :)
jsem tu nováček, i když pár diskuzí jsem již pročetla :) Mám na Vás dotaz a zároveň mě zajímají Vaše zkušenosti.
S partnerem se snažím od ledna o miminko (v lednu jsem přestala brát antikoncepci). Teď v Dubnu jsme měla dostat menstruaci 16.4.. I přes vysazení antikoncepce jsme dostala menstruaci poměrně pravidelně po cca 21 dnech. Nyní se nedostavila, tak jsem testovala :) Když po týdnu vynechání menstruace nebyl ani jeden test pozitivní, tak mi kamarádka (zdravotní sestřička) nabídla, že mi odebere krev a nechám mi udělat test HcG. 21.4. jsem měla hodnotu HcG 25,2. Dne 24.4. jsem měla ducha na TT a 27.4. ještě nebyla úplně „dálnice“ ale čárka silnější :)

Chtěla jsem se zeptat, jestli je možné, že jsem měla posunutou ovulaci? Případně, kdy byste v mém případě volali lékaři? Vím, že potvrzení může udělat z krve ale také jsem četla, že lepší jít nejdřív cca v 5. týdnu :)

Moc Vám děkuji za rady a zkušenosti :)

Příspěvek upraven 27.04.20 v 07:02

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
12793
27.4.20 06:50

Jsi si jista temi datumy? Je konec dubna :lol: Jinak samozrejme posunutou ovulaci mit muzes.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
12793
27.4.20 06:51

K lekari je lepsi jit az tak kolem 7tt, pokud nemas nejake komplikace, to uz byva hezky videt I srdicko.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
27.4.20 06:58

Jéééééé, to jsem trdo :roll: Už jsem upravila datum, všechny jsou dubnové :lol:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7614
27.4.20 08:06

Šla bych až tak 8-9tt. V 7tt ještě nemusí být na 100% srdíčko…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
27.4.20 08:39

Moc děkuji za rady, spíš teď nevím jak to mám „spočítat“, jestli jsme měla posunutou ovulaci (třeba těsně před MS, MS měla být 16.4.), a pozitivní test až dnes 27.4. :/
Myslíte, že ideální třeba koncem května? :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...