Potřebné vzdělání k možnosti učit

Anonymní
13.4.20 03:38

Potřebné vzdělání k možnosti učit

Ahoj holky, obracím se na Vás s dotazem. Moje dosavadní vzdělání je umělecké gymnázium - zaměření na hudbu - zpěv ukončeno maturitou. Teď studuji na pedagogické fakultě obor hudební nauka a zpěv. Tak mám na Vás dotaz, na to abych mohla učit v zuš, stačí mi nějaké pedagogické minimum? Než dostuduji VŠ. Nebo dodělání titulu DiS? Nevýhodou gymnázia bohužel bylo, že nemělo +2 roky jako konzervatoř.
Děkujii

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
M-A
689
13.4.20 05:10

Všechny dotazy ohledne kvalifikace směřuj přímo na MŠMT, tady to nebudeš mít nikdy 100%.
Radí se tam kolikrát i ředitelé, paní co to má na starosti je prý milá. Použij google nebo na fb v různých učitelských diskuzích je kontakt přímo na paní.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
35502
13.4.20 06:33

Studuji jiný pedagogický obor a vím, že při rozebehnutem studiu bych mohla už v oboru pracovat na té konkrétní pozici, zaměstnavatel by mohl chtít uzavřít smlouvu o dokončení studia, která ho prý chrání, aby na to moje potenciální místo musel přijmout někoho s dokončenym vzděláním, kdyby se objevil. U vetsiny lidí, co znám, to bylo datum prvního možného termínu řádného ukončení studia.
Myslím, že toto bude podobně, ale platí, co píše paní nade mnou, dotaz musíš směřovat jinam.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1746
13.4.20 07:51

Pokud už to studuješ, tak učit můžeš. Ale doporučuju školu dodělat, někteří se na to v průběhu vyprdnou a pak jsou bohužel první na řadě, když nevyjde úvazek.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
452
13.4.20 08:09

Spoluzacka že základky je na konzervatoři. Hraje na flétnu asi od 3. třídy a ke studiu si přivydělává tím, že učí v ZUŠce. :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
13.4.20 11:40