Potřebuji léky?

9.2.16 16:22

Potřebuji léky?

Ahoj,

V létě mi zemřela moje fenka tak tragicky, že jí tchýně zapomněla v těch největších vedrech v autě. Strašně špatně to snáším dodnes, protože horší smrt psovi už připravit snad nemůžete. Bohužel pár měsíců nato mi zemřel můj bratr (28 let) na huntingtonovu chorobu. Všichni jsme s jeho smrtí počítali, ale stejně to byl pro náš šok, protože byl v docela dobré formě. Před pár týdny jsem musela navštívit obvodní lékařku, protože se mi dva dny po Vánocích začala strašně točit hlava a byla jsem unavená. Neumíte si představit ten stres, když jsem čekala na výsledky krevních testů. Doufala jsem, že budu mít jen nedostatek železa, protože ze stresu strašně málo jím. Železo bylo v pořádku a zjistilo se, že mám zvýšenou hodnotu TSH, tudíž sníženou funkci štítné žlázy, což by mé potíže vysvětlovalo. Objednána na endokrinologii jsem až na 2.3. a doufám, že se vše zlepší. Jsem poslední dny v takovém stresu, že se mi fyzicky svírá zadek a nevím proč. Nic se neděje, syn je hodný, jen počasí mi vadí, protože nejde být dlouho venku a chybí mi sluníčko. Mohlo by se jednat o posttraumatickou stresovou poruchu? Našla jsem si psychologa, který je však ještě ve výcviku a nejsem si jistá jeho profesionalitou. Tvrdil mi, že psychiatra nepotřebuji, že na prášky to není, ale já už nevím moc co si o těch svých stavech mám myslet. Jeden den jsem v pohodě a druhý bych jen plakala. Jsem na rodičovské, takže skoro pořád sama s děckem a bez dospělých. Mám si raději najít psychiatra, který by posoudil můj stav? Mám pocit, že bez léů to nedám :(

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

4543
9.2.16 16:39