Potřebuji potvrdit propustku, ale nebyla jsem u lékaře

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

sofo12
Nováček 5 příspěvků 05.04.18 11:07
Potřebuji potvrdit propustku ale nebyla jsem u lékaře

Dobrý den, ahoj. Včera mě přepadla střevní chřipka a byla jsem nucena odejít z práce na propustku. Vzhledem k tomu, že jsem se nedávno stěhovala, tak mám svého lékaře 90km daleko. No a přitom, že to ze mě teklo horem spodem :poblion: se mi dvě hodiny v autobuse fakt trávit nechtěly. Včera jsem to nijak neřešila, chtěla jsem jen zalézt do postele a odpočinout si. Znáte to, je Vám zle a všechny ostatní starosti jdou stranou. Dnes už se mi ale ulevilo a začala jsem řešit co a jak s tou propustkou. :oops: Myslíte, že kdybych se zaregistrovala k novému lékaři a vysvětlila mu co a jak, tak že by mi propustku potvrdil i zpětně? Nebo se mám vydat ke stávající lékařce? Nebo nějaká rada, jak to vyřešit v práci jinak než na propustku? :nevim:

A druhý dotaz, nevíte o praktikovi v Brně, který přijímá nové pacienty?

Děkuji předem všem za rady a odpovědi :)

Reklama

Reakce:

nedline
Zasloužilá kecalka 673 příspěvků 05.04.18 11:11

Já bych to v práci nehrotila a vzala bych si půl dne volno nebo si to nahradila.. ;) Můžeš jim říct, že ti bylo tak zle, že bys k doktorovi nedošla…

kontramatka
Závislačka 3428 příspěvků 05.04.18 11:32

Domluvila bych se jestli si to nechám jako dovoleno u nebo si to naddělám. :nevim:

zuza92
Kecalka 499 příspěvků 05.04.18 11:34

Asi bych si to nadělala. A zaregistrovala bych se u lékaře někde v místě pobytu. Nikdy nevíš kdy bude třeba :)

EmmaAnna
Závislačka 3394 příspěvků 05.04.18 11:36

@sofo12 lékař ti může napsat vše i zpětně, ale měla si mu zavolat a domluvit se

Uživatel je onlineRusset
Kelišová 7341 příspěvků 05.04.18 11:36
@sofo12 píše: