Povinná školka v pěti letech - vaše zkušenosti?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Alavi
Stálice 81 příspěvků 23.04.18 12:47
Povinná školka v pěti letech - vaše zkušenosti?

Ahoj,
zajímají mě zkušenosti maminek (tatínků, babiček), kteří vedli děti poprvé do školky v pěti letech - na povinnou předškolní docházku. Jak reagovaly vaše děti? A co se naučily - je to pro ně skutečně přínos?
Předem děkuji za všechny názory!

Reklama

Reakce:

prcekniky
Závislačka 3309 příspěvků 23.04.18 13:00

@Alavi Věřím, že ano. Já jsem dávala dcerku letos do školky ve 4 letech a byla jsem strašně překvapená, jak najednou vyspěla. Opravdu jí to tam moc prospívá..Takže věřím, že školka dětem skutečně něco dává.

Trixule
Povídálka 13 příspěvků 23.04.18 13:06

Dobrý den, nejsem zatím maminka, ale pracuji jako učitelka v mš. Za sebe můžu říct, že děti se v mš naučí opravdu hodně (paní učitelky je na školu připraví), navíc si zde najdou i kamarády a lépe se pak začleňují do kolektivu ve škole. Naučí se respektovat autoritu učitelky, řešit své problémy, vyzkouší si různé výtvarné techniky, naučí se říct svůj názor, ale zároveň i poslouchat druhé. Záleží samozřejmě na Vás, protože máte možnost i individuálního vzdělávání doma. Děti chodí do školky rády. Předškoláci, kteří přišli na začátku roku poprvé, si poměrně rychle zvykli na kolektiv, rozhodně se nekonaly žádné srdceryvné scény. Samozřejmě vždy záleží, na jakou paní učitelku narazíte. Pokud máte otázky, jak to ve školce funguje, tak se klidně ptejte, ráda Vám odpovím.

welovefashion
Kecalka 500 příspěvků 103 inzerátů 23.04.18 13:14

Moje dcera chodí od 3 let do školky takže ten poslední rok pro ní nebyl nějaký extrémní přechod, akorát hodinku dopoledne se připravují na školu pak chodi ven…u nas jim pani ucitelky pořídily pracovní sešity, kreslí nenásilně se učí počítat, pismenka, napsat svoje jméno, já myslím že to je dobrá příprava do školy ????

mgdln