Práce pro pasivní zákaznickou linku

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Lussinda
Kecalka 117 příspěvků 11.01.19 23:09
Práce pro pasivní zákaznickou linku

Ahoj,
v únoru nastupuji do nové práce na pozici výše zmíněné v nadpisu.
Chtěla bych se zeptat, jestli někdo z vás tam také pracuje/má zkušenosti?
Nebudu nic prodávat, jen zvedat telefony a odpovídat na dotazy zákazníků ( konkrétně se jedná o prodej elektřiny a plynu)
Zajímalo by mě, jak ta práce může být náročná, jestli dovoláte a hned volá někdo další, nebo je třeba mezi telefony 10 min klid. Jistě, že záleží na období a tak, ale průměrně :)
Děkuji :srdce:

Reakce:
di.xi.nka01
Kecalka 120 příspěvků 11.01.19 23:26

Pracovala jsem dva roky na pasivní lince pojišťovny. Ráno zvonil jeden za druhým pak se zase čekalo třeba i 20min na hovor. Měli jsme hodně přestavek, narocne mi to nepřišlo ale je to práce s lidmi někdy bylo dost těžké dostat z nich co bylo potreba a někdo to nedával z důvodu těch vzteklejsich volajících.

Proto02
Ukecaná baba ;) 1609 příspěvků 11.01.19 23:28
@Lussinda píše:
Ahoj,
v únoru nastupuji do nové práce na pozici výše zmíněné v nadpisu.
Chtěla bych se zeptat, jestli někdo z vás tam také pracuje/má zkušenosti?
Nebudu nic prodávat, jen zvedat telefony a odpovídat na dotazy zákazníků ( konkrétně se jedná o prodej elektřiny a plynu)
Zajímalo by mě, jak ta práce může být náročná, jestli dovoláte a hned volá někdo další, nebo je třeba mezi telefony 10 min klid. Jistě, že záleží na období a tak, ale průměrně :)
Děkuji :srdce:

Sama jsem to nedělala, ale v rámci naší společnosti linky jsou. Takže od nějakého doslechu za ty roky vím. Musí to být opravdu náročné, sama si nedokážu představit, že bych to vydržela dělat. Sledují ti čas obsluhy, nahrávají hovory a pak ti to hodnotí, co jsi udělala třeba nebo řekla špatně. O tom, že by to bylo jako v té reklamě s Issovou jak tam pletou a mají čas, na to můžeš zrovna zapomenout. Záleží asi i na firmě.

Lussinda
Kecalka 117 příspěvků 11.01.19 23:38

@Proto02 no tak náročné nenáročné, chodíme do práce kvůli penízkům a čím je práce náročnější tím asi máme více :) Nechci se v práci flákat, to by mi čas ubíhal pomalu. Spíš mě jde o to, jak to tam funguje

Avrun
Extra třída :D 13337 příspěvků 11.01.19 23:46

Já pracovala před x-lety na infolince u jedné menší telekomunikační společnosti. Ve špičce a během neplánovaného výpadku služeb bylo samozřejmě co dělat, ale pak byly i momenty, kdy jsem měla čas si mezi hovory překládat články na diplomku. Vůbec nejlepší byly víkendy, to i kolegové koukali na filmy :lol: pracovala jsem tam cca na 3/4 úvazku 2,5 roku a ke konci už jsem měla menší ponorku - bylo to furt dokola, někdy volali i dost naštvaní zákazníci, člověk si s nimi musel slušně poradit.

Avrun
Extra třída :D 13337 příspěvků 11.01.19 23:50

Jo a hovory jsou samozřejmě klasicky nahrávané, supervizoři pak namátkově vybírali, hodnotili a dle toho taky sestavovali kvartální hodnocení a odměny. Taky jsme v mezičase odpovídali na maily, volali aktivně zákazníkům třeba s vyřešením určitého požadavku, nebylo to vždy jen o příjmu hovorů. Ale každá společnost tohle má jiné, však uvidíš :mrgreen:

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 12.01.19 05:41

Pracuju na zákaznické lince (jako teamleader) pasivní, energetika. Práce to není lehká, hovor za hovorem, musíš mít znalosti z oblasti energetiky, legislativy, ovládat systém, zvládat problémové hovory, … Záleží taky, jestli je to velká firma nebo alternativní dodavatel. Ale tu práci mám rada.

Bábrdl
Generální žvanilka 24079 příspěvků 12.01.19 10:02

Z hlediska uživatele mi často přijde, že se dostanu na takových linkách „na čekačku“, takže asi volá dost lidí :think:

Váš příspěvek
Reklama