Ahoj
rád bych se zeptal zde přítomných maminek, j jestli má nějaká zkušenosti
s prací např v České spořitelně na pozici osobní poradce, no prostě
u přepážky, v případně jiné bance či pojištovně?
Abych přibližil o co mě jde. Je mi totiž divné, že tak poslední rok
možná delé se na netu ve volných místech objevuje strašně hodně
pracovních nabídek na právě tyto volná místa. Mě na tom právě hodně
zaráží to, že dříve se chodilo pracovat do pojištovny a už vůbec banky
tzv ze známosti. A teď třeba spořka hledá do pobočky skoro v každém
městě…
Já v současnosti práci mám, ale rád bych změnu a vím, že tohle by mě
bavilo. Mám to totiž tak trochu jako koniček, vyhledávám na netu
nejvyhodnější bankovní účty. Sám mám účty v 10 bankách, ne že bych
byl v balíku, ale prostě musím všechno vyzkoušet. Vyhledávám
nejvyhodnější pojištění, dodavatelé elektřiny a tak, a už jsem tahle
vyhodně a bezplatně poradil hodně lidem z okolí V současnosti mám práci placenou tak stejně
asi jako bych měl v té pojištovně a bance ( alespon podle toho kolik
nabizí) ale je to práce která mě nic neříká a nebaví a hlavně se
nedostanu vůbec mezi lidi. Ale je to práce v klidu a dá se říct ve
státní správě a jistá.
Tak bych se rád zeptal na zkušenosti tady zde maminek jaké maji zkušenosti
s práci v bankách pojištovnách tzv v přepažkových pozicich a jestli
tam není nějaké vyrazné ale?
Je mi jasné, že asi největši problém bude s tím, že musím asi splnit
nějaký plán produktů.
Zkušenosti s prací v bance, pojišťovně-přepážkové pozice
Ale? Jednání s lidma, mnohdy nepříjemnýma. Nabízení (až někdy skoro nucení) produktů, které se jen tváří výhodně. Na kobereček v případě neplnění plánů prodeje. Tak asi tak…
Velký tlak na prodej, každé ráno si sednete a ty na duši svý nebohý
matky ODprisahnes, že deset těch kreditních karet dneska prodas a třeba si
zkusíte i cvičnou scénku. Dopoledne se ti podaří podstrčit dvěma
senilním babickam k podpisu, ale co dál.. Ježíš paní, co chce „JEN“
změnit adresu, doprd.ele to to nemůže teda udělat sama v bankovnictví.
Oběd… Běží 30 minut odpočet, kdy je potřeba se vrátit zpět z pauzy.
Za pět čtyři, hurá, jde se domu, mám směnu do 16.00.Posledního
zákazníka ještě teď musím vzít. Ježíš rušení a převody… 20 minut
práce. 16.30 ne paní počkejte na kolegy, já už musím domů…
Přepočítání tržby, převléknout se a šéfovi poslat sms prodeje.
V 17.00 odchod a rychlý telefonát od šéfa, že to ses asi posr.al a ráno
jste se na něčem dohodli! Jdeš vydeptanej domu a to ještě netušíš, že
ta paní se změnou adresy byla kontrolní zákazník a ty ses nezeptal, kde ob
ucet její manžel, jestli nemají někde hypotéku a jestli nemá děti a
nechce jim založit spoření, to teprv bude průser
Moje vlastní zkušenost se spořitelnou, prosím zanechat anonym. Tlak na prodej je tam opravdu velký, plány se dávají na čtvrtletí, každé vyšší než předchozí. Na každý den jsem musela mít naplánovaných minimálně 5 schůzek. Vedoucí pobočky si to každé odpoledne kontroloval, když nebyly musela jsem na kobereček. S každým klientem jsem musela dělat rozhovor v rámci programu moje zdravé finance, i když přišel jen podat příkaz k úhradě. To se většině klientů moc nelíbilo, zvlášť když zjistili, že se je vlastně snažím jen „dotlačit“ do dalšího produktu.
Práce s klienty mi vůbec nevadila, měla jsem štěstí a těch nepříjemných bylo opravdu jen minimum.
Odešla jsem kvůli tomu tlaku, ke konci už mi bylo až špatně z představy kolik lidi budu muset zase obvolavat než seženu někoho kdo bude ochotný přijít na schůzku.
Dá se tam ale velmi dobře vydělat, jen je potřeba talent na prodej.
A hlavně si nic nedělat z toho, že vás spousta lidí pošle do
háje.
Stejná zkušenost jako píšou všichni ostatní plus bych přidala neplacené přesčasy bez kterých se to prostě neobejde (neodejdu domu, dokud nemám spočítané peníze), za to vše mizerné ohodnocení, skoro nemožná se někam dál posunout.
@Anonymní píše:
@clovicek841Moje vlastní zkušenost se spořitelnou, prosím zanechat anonym. Tlak na prodej je tam opravdu velký, plány se dávají na čtvrtletí, každé vyšší než předchozí. Na každý den jsem musela mít naplánovaných minimálně 5 schůzek. Vedoucí pobočky si to každé odpoledne kontroloval, když nebyly musela jsem na kobereček. S každým klientem jsem musela dělat rozhovor v rámci programu moje zdravé finance, i když přišel jen podat příkaz k úhradě. To se většině klientů moc nelíbilo, zvlášť když zjistili, že se je vlastně snažím jen „dotlačit“ do dalšího produktu.
Práce s klienty mi vůbec nevadila, měla jsem štěstí a těch nepříjemných bylo opravdu jen minimum.
Odešla jsem kvůli tomu tlaku, ke konci už mi bylo až špatně z představy kolik lidi budu muset zase obvolavat než seženu někoho kdo bude ochotný přijít na schůzku.
Dá se tam ale velmi dobře vydělat, jen je potřeba talent na prodej. A hlavně si nic nedělat z toho, že vás spousta lidí pošle do háje.
Jelikoz jsem tam pred casem pracovala tak naprostej souhlas s predchozim
komentarem. Lidi, ktery obsluhujes jsou vselijaky. Ale pokud bych to mohla
shrnout tak toho negativa bylo opravdu malo, vetsinou jsou fajn, prohodis i par
slov. Pomuzes, oni mnohdy vdecni. Tlak z vedeni je ohromnej, na to je potreba
se pripravit. Bombardovani emailama, podavani hlaseni… Volnych pozic je mraky
protoze nikdo dlouho nevydrzi. Je treba mit povahu ze prodas cokoliv je potreba
a komukoliv! Je to prace pod tlakem a ve stresu… Hodne stesti pokud se pro ni
rozhodnes!
Jo a pokud bys k tomu mel mit i pokladnu, tak neskutečně velka zodpovednost za hotovost v radech milionu, a zadny priplatek! Zadny benefit za to navic… A ty prescasy ti nikdo nezaplati, ani si je nevyberes.
Tak moc díky za informace . Já jsem si to tak trochu myslel , protože
kdyby to byly snadno vydělané peníze v pohodě, tak by nebylo místo
věčně na všech pobočkách . Mě na tomhle přijde docela trapný nutit
někomu něco co ani nepotřebuje.
Dřív třeba ve spořce dělali leta letoucí
stejný ženský , ale teď když jdu u nás ve městě okolo , tak tam
vždycky vidím někoho jiného . Ono dřív byla také jiná doba spořitelna
byla viceméně jediná banka na založení účtu , a byli ještě vkladní
knížky , pujčky a šmitec , tak nabízet nebylo valstně ani co , ale dneska
je to hukot a produktů je spousty a kdo co kdy potřeboval tak už má , a to
ani nemluvím o internetu .
JJ tak si asi o té práci více mezi lidma ještě popřemyšlím, a jestli by
nebylo lepší se dostat mezi ty lidi jinak než změnou zaměstnání .....
Máme známou na poště a to je něco podobného . Nikoho nezajimají i když
je to pošta , tak baliky a dopisy , ale produkty a kolik se prodá doplnkového
sortimentu .
@Bubla_Bučková a
jak by jako v dnešní době šlo prodat tolik kreditek za den? půlka lidi v insolvenci, každý druhy
nějaká exekuce nebo x závazku ,které když neprizna ,tak žádnou kreditku
ci úvěr nedostane a nebo páchá úvěrový podvod.
V našem městě loni vyměnili všechen perzonál v České
spořitelně.
Všechny jsou pryč a jsou tam nové tváře.
Proto shánějí nové lidi na pobočky, protože probíhá 100procentní
výměna perzonálu.
Netuším proč. o
Jsem klient, ne zaměstnanec ČS.
Mají tam teď divné zvyky, prý nařízeno od vedení.
Rozhodně ty nové úřednice obtěžují lidi hned po příchodu do
spořitelny. Automat funguje, lístky s čísly se tisknou, u přepážek
svítí čísla. A jedna z úřednic se vrhá k příchozím a hlasitě se
vyptává, kam a proč jste ve spořitelně - jdete k pokladně? Ne? A co
potřebujete a vyřvává to na vás a očekává, že i vy budete hlasitě pod
svítící cedulí říkat, proč jdete do spořitelny. Zažila jsem včera a
přiznávám, že mě to rozladilo.
Dříve byla práce ve spořitelně jen pro vyvolené a ženy vyvolených.
@EMicina u nás jsou ve
Spořičce taky takové bachařky. teď jí u nás dokonce přestavěli, takže
bachařka stojí už nahoře u výtahu a jak z něj vylezeš, tak tě lapne.
A přepážky jsou schované ta zdí. Takže přijetí výtahem stojí
v tunelu jak ve frontě na knedlík
Což vede k remcáni a časté otočce a hurá
do výtahu a pryč.
@Bubla_Bučková No
já jsem si to tak trochu myslel , protože kdyby to bylo trochu fajn tak by se
tam lidi drželi a nebylo volno snad na každé pobočce banky
A to samé si myslím jsou call centra .
Ale ono když si to vezmeš tak se pořád říká co je volných míst , ale
jaké jsou to místa
Buď to tyhle místa s tlakem na prodej ať je to banka pojištovna a nebo call
centrum .
Pak montovny kde je člověk celý den na kameře , a nebo obchoďáky kde sice
nabizejí jako ohromné platy , ale když pak vydělíš plat počtem
odpracovaných hodin tak je to pak hodně smutné a buzerace taky všude.
Tak pak už jediného co zbývá jid pracovat někde na úřad
Provozovatelem tohoto serveru je MAFRA, a.s., se sídlem Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČO: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Společnost MAFRA, a.s., je členem koncernu AGROFERT.