Pracovat s přítelem,ano nebo cesta do záhuby?

Anonymní
2.3.21 09:07

Pracovat s přítelem,ano nebo cesta do záhuby?

Ahojky,

jaký máte názor na to být ve společné práci s partnerem?
Dostala jsem nabídku na částečný úvazek u partnera ve firmě, už pro ně pracuji jako osvč. Skvělé podmínky. Ale partner mi bude šéfovat a upřímně s tím mám trochu problém. Už jednou jsme byli v jedné společnosti a moc to nedělalo dobrotu. Já si vše hodně beru a stačí, aby na mě byl nepříjemný nebo něco zkritizoval a jsem z toho špatná :)
On mi naopak teď místo zajistit a přemlouvá mě, že bych se jim tam hodila.

Další věc je, že partner ví, že pracuji a studuji jen z domu. Takže jsem pod dohledem a takhle se bojím, že bych u něj klesla v ceně. Pamatuji časy, kdy jsem pracovala ve firmě s 30 muži a to prožíval úplně jinak :D

Co myslíte?

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
4109
2.3.21 09:33

Myslím, že si tvůj partner neuvědomuje následky být šéfem sve přítelkyně. Ja mam pod palcem firmu a přítel pracuje přímo pro me. Jsme pod dohledem všech, často se cítím pod tlakem okolí, tlačí se na spravedlnost a ve finále je na tom bitý jen můj přítel. Pak se zbytečně hádáme, protože si nemůžu dovolit, aby me někdo zpochybňoval a přítel je zase naštvaný, ze bych určite věci u druhých ani neřešila

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2759
2.3.21 09:37
@Anonymní píše:
Ahojky,

Dostala jsem nabídku na částečný úvazek u partnera ve firmě, už pro ně pracuji jako osvč. Skvělé podmínky. Ale partner mi bude šéfovat a upřímně s tím mám trochu problém. Už jednou jsme byli v jedné společnosti a moc to nedělalo dobrotu.Já si vše hodně beru a stačí, aby na mě byl nepříjemný nebo něco zkritizoval a jsem z toho špatná :)

Další věc je, že partner ví, že pracuji a studuji jen z domu. Takže jsem pod dohledem a takhle se bojím, že bych u něj klesla v ceně. Pamatuji časy, kdy jsem pracovala ve firmě s 30 muži a to prožíval úplně jinak :D

Co myslíte?

Ne.