Pracovní listy pro nejmenší

2056
2.3.21 11:28

pracovní listy pro nejmenší

Ahoj. Doporučíte prosím nějaké konkrétní pracovní listy nebo sešity pro tříleté dítě, které teprve teď začalo trochu spolupracovat? Třeba nějaká paní učitelka z MŠ doporučí něco, co opravdu stojí za to. Ale aby to opravdu bylo jednoduché…Je toho na trhu strašně moc, tak mi jde spíš o konkrétní tip. Děkuji!

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
2.3.21 11:36
@123Soňa píše:
Ahoj. Doporučíte prosím nějaké konkrétní pracovní listy nebo sešity pro tříleté dítě, které teprve teď začalo trochu spolupracovat? Třeba nějaká paní učitelka z MŠ doporučí něco, co opravdu stojí za to. Ale aby to opravdu bylo jednoduché…Je toho na trhu strašně moc, tak mi jde spíš o konkrétní tip. Děkuji!

Jsem bývalá učitelka ZŠ, mám úspěšného domškoláka. Doporučuji publikace od Jiřiny Bednářové - Jak se pastelky učily kreslit, Počítání soba Boba 1. díl. Ostatní publikace postupně navazují dle věku. Toto má smysl, podle Bednářové jede i většina školských poradenských zařízení, která pracují s předškolními dětmi.

• Citovat
  • Nahlásit
34044
2.3.21 11:42

https://www.etaktik.cz/…pro-5-6lete/

Líbí se mi pracovní sešity nakladatelství Taktik, ty pro nejmenší věkovou kategorii zvládne tříleté dítě. Ty jsou jednoduché a barevné.
Dale najdeš pracovní listy tady www.eschovka.cz a potom ještě stojí za to prohledat Pienterest.

Dale Šimonovy pracovní listy a učebnice od Bednářové, ty jsou zaměřeny na rozvoj grafomotoriky. Jsou myslím od 4 let.

Je toho opravdu hodně a ani paní učitelky nejsou jednotné v tom, co je lepší. Každé se líbí něco jiného a potom závisí na konkrétních zkušenostech s konkrétními dětmi.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2056
2.3.21 11:43

Díky, Bednářovou vlastně znám, dělala jsem z ní něco se dcerou, když byla předškolačka. Takže mrknu na zmiňované, díky!

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
94
2.3.21 11:44