Pracovní oblečení, pocit méněcennosti

Anonymní
21.4.21 10:27

Pracovní oblečení, pocit méně cenosti

Zdravím, rád bych se tady vypsal a také bych chtěl vědět vaše názory, typy, rady na konkrétní téma. Již nějakou dobu pracuji jako ostraha v obchodě, donedávna nebylo pracovní oblečení nutností ale před dvěma týdny se vše změnilo, teď se musí nosit uniforma která se skládá z černých kalhot, černé košile a kravaty. S kalhotami nemám žádný problém, problém mám s košilí. Košile běžně nosím,( jako dítě sem trpěl koupono fobií) ale v té pracovní košili se necítím dobře a mám pocit méně cenosti a zranitelnosti a to hlavně v přítomnosti žen.
Vadí mi na té košili snad všechno střih, materiál, barva. Budu rád za jakoukoli radu, typ, názor

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
16600
21.4.21 10:29
@Anonymní píše:
Zdravím, rád bych se tady vypsal a také bych chtěl vědět vaše názory, typy, rady na konkrétní téma. Již nějakou dobu pracuji jako ostraha v obchodě, donedávna nebylo pracovní oblečení nutností ale před dvěma týdny se vše změnilo, teď se musí nosit uniforma která se skládá z černých kalhot, černé košile a kravaty. S kalhotami nemám žádný problém, problém mám s košilí. Košile běžně nosím,( jako dítě sem trpěl koupono fobií) ale v té pracovní košili se necítím dobře a mám pocit méně cenosti a zranitelnosti a to hlavně v přítomnosti žen.
Vadí mi na té košili snad všechno střih, materiál, barva. Budu rád za jakoukoli radu, typ, názor

Z pohledu žen vypadá košile (a celkově uniforma) na chlapech mnohem mužněji a lépe, než tričko. Většině mužů naopak dodává pocit důležitosti.
Pokud s tím máš problém, třeba by ses mohl domluvit se zaměstnavatelem na černém triku s límečkem.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7901
21.4.21 10:30

Řeš to se zaměstnavatelem, ať to třeba šije někde jinde nebo ať ti proplatí tu, co si vybereš a koupíš sám.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
26177
21.4.21 10:34